Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا بیخ گوش رونالدو؛ زادگاه کریس قرنطین می‌شود

© AFP 2023 / Dani PozoНападающий "Реала" Криштиану Роналду принимает участие в тренировке на стадионе Сантьяго Бернабеу в Мадриде, 2011 год
Нападающий Реала Криштиану Роналду принимает участие в тренировке на стадионе Сантьяго Бернабеу в Мадриде, 2011 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در محل استقرار رونالدو رویت شده تا هواداران این بازیکن نگران سلامتی‌اش باشند.

به گزارش اسپوتنیک، در گزارش اسکای اعلام شده روز گذشته 10 نفر در فونچال، یکی از شهر‌های مجمع‌الجزایر مادیرا تست کرونایشان مثبت از آب درآمده و دستوری از مقامات آمده تا آن منطقه 18 هزار نفری قرنطینه شود. فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در دوران شیوع کرونا و قرنطینه به جزیره محل تولدش مادیرا رفت تا در کنار خانواده از این بیماری دور بماند. 

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو از آمدن به ایتالیا خودداری کرد

روز گذشته اما نشریه «اسکای اسپورت» گزارش داد که نخستین مورد کرونا در 20 کیلومتری محل زندگی رونالدو رویت شده و او باید مراقب خود باشد زیرا تا پیش از این هیچ موردی از ابتلا به ویروس در جزایر پرتگالی مشاهده نشده بود. با توافقی که بین رونالدو و باشگاه یوونتوس شکل گرفته رونالدو با آغاز تمرین به تورین برمی‌گردد هرچند تا این لحظه مشخص نیست تمرینات از کی آغاز می‌شود و اصلا آیا بازی‌های امسال ادامه می‌یابد یا خیر.

رونالدو پس از شیوع ویروس کرونا تورین را ترک کرد و ترجیح داد در زادگاهش مادیرا به همراه خانواده و فرزندان خود به دور از حواشی در قرنطینه قرار بگیرد. گفتنی است دنیله روگانی، پائولو دیبالا و بلیز متویدی از تیم یوونتوس پیشتر به کرونا مبتلا شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала