Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فابرگاس: امباپه، مناسب‌ترین جایگزین برای رونالدو و مسی است

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سس فابرگاس اعلام کرده مسی قطعا در بارسلونا از فوتبال خداحافظی می‌کند. او امباپه را جانشین مسی و رونالدو در فوتبال می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، سسک فاربرگاس هافبک اسپانیایی موناکو در گفت و گویی که با رادیو کادنا سر داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد.

کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
10 فوتبالیست سریع جهان؛ امباپه در صدر

او ابتدا درباره جدایی مسی از بارسلونا گفت:«من همواره با مسی صحبت می کنم. او می خواهد که با پیراهن بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کند. ممکن است که در بارسلونا هزاران اتفاق رخ دهد اما اطمینان دارم که مسی هیچ وقت تیم را ترک نمی کند و با پیراهن بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.»

فابرگاس در ادامه صبحت‌هایش به ستایش از ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن پرداخت و گفت:«رونالدو 35 ساله شده و مسی 33 سال دارد و هر دو نفر در حال پیر شدن هستند. اگر بخواهیم درباره جانشین این دو صحبت کنیم، نظر من امباپه است زیرا هم جوان است، هم استعداد دارد و هم تعهد و ذهنیتی مناسب. او می‌تواند تا 10 سال در فوتبال بدرخشد. پس از او بازیکنانی مانند نیمار یا هالند وجود دارند اما از نظر استعداد، قابلیت گلزنی و سرعت، امباپه من را یاد تیری آنری می‌اندازد. من بازی او را از انتهای زمین دیده‌ام که چگونه  یک پاس بلند ارسال شده به فضای خالی را دنبال می‌کند

فابرگاس هم اکنون در تیم موناکو عضویت دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала