محدودیت‌ سفر میان آمریکا، کانادا و مکزیک تمدید شد

© AP Photo / John Minchillo محدودیت‌های سفر میان آمریکا، کانادا و مکزیک تمدید شد
  محدودیت‌های سفر میان آمریکا، کانادا و مکزیک تمدید شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک توافق کردند که محدودیت سفرهای غیرضروری میان خود را برای ۳۰ روز دیگر تمدید کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، آمریکا، مکزیک و کانادا روز دوشنبه توافق کردند که محدودیت سفرهای غیرضروری در مرزهای مشترک میان خود را برای ۳۰ روز دیگر تمدید کنند.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا دو روز پیش گفته بود که واشنگتن و اوتاوا تصمیم گرفتند که برای یک ماه دیگر مرزهای خود را بسته نگه دارند.

وی در سخنانی گفت: «هر دو کشور توافق کردند که بسته ماندن مرزهایشان ادامه یابد. این تصمیم مهمی است که به ایمن ماندن مردم در هر دو طرف مرزها کمک می‌کند.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ۲۸ حوت ماه در حساب توئیتری خود از بسته شدن مرز این کشور با کانادا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 داروی مسدود کننده ویروس کرونا یافت شد - اسپوتنیک افغانستان
محققان کانادایی داروی مسدود کننده ویروس کرونا را یافتند

ترامپ در توئیتر نوشت: «ما با توافق دوجانبه به صورت موقت مرزهای شمالی خود با کانادا را برای رفت و آمدهای غیرضروری بستیم. تجارت تحت تاثیر این محدودیت نیست. »

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کانادا از 35 هزار نفر فراتر رفته و قربانیان این ویروس نیز به 1587 نفر رسیده‌اند.

آمریکا نیز با بیش از 767 هزار مبتلا به کرونا بیشترین تعداد مبتلایان در سرتاسر جهان را داشته و تعداد قربانیان کرونا در این کشور نیز به بیش از ۴۱ هزار نفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مکزیک نیز به 8261 نفر رسیده و قربانیان این ویروس در این کشور آمریکای مرکزی به ۶۸۶ نفر رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала