Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس، میلان و ناپولی همه به فکر ایکاردی

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های یوونتوس، میلان و ناپولی همه به دنبال خرید ایکاردی متعلق به مالکیت اینتر هستند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار رسانه‌ای ایتالیایی "اف‌سی ‌اینترنیوز" در اوایل امروز گزارش داد که تیم‌های یوونتوس، آث میلان و ناپولی همه به دنبال خرید مهاجم متعلق به اینتر در تابستان هستند.

Argentine model Wanda Nara, partner of Inter Milan's Mauro Icardi attends a Serie A soccer match between Inter Milan and Lazio at the San Siro stadium in Milan, Italy, Sunday, Dec.21, 2014 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
همسر ایکاردی: ایتالیا خانه ماست و همسرم ترجیح می‌دهد به خانه برگردد

در این گزارش جزئیات چگونگی قرارداد مُهاجم 27 ساله آرجانتینی که هم اکنون به صورت قرضی با تیم فرانسوی پاری‌سنت‌ژرمن قرار دارد، قرار است در تابستان به ایتالیا بازگردد، زیرا پاریسی‌ها به دنبال پرداخت 70 میلیون یورو برای خرید او نیستند. یوونتوس بیش از یک سال است که به دنبال خرید ایکاردی است در حالی که آث میلان همچنین با همسر و نماینده وی "واندا نارا" با ایکاردی تماس گرفته تا در مورد یک انتقال احتمالی صحبت کند. با این حال، شانس روسونری به دلیل تعهدات مالی خود برای اجرای بازی اقتصادی زیاد نیست.

در این گزارش همچنین آمده که ناپولی نیز در رقابت بر سر ایکاردی درگیر است. اورلیو دی‌لورنتیس رییس ناپولی 3 سال است که علاقمند به جذب مرد آرجانتینی است، بنابراین پارتنوپی نیز برای امضای این بازیکن تلاش خواهد کرد تا با یوونتوس مبارزه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала