Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا: آلونسو مربی بزرگی خواهد شد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUeski İspanyol futbolcu Xabi Alonso
eski İspanyol futbolcu Xabi Alonso - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی است که ژابی آلونسو، ستاره سابق رئال مادرید خصوصیات یک مربی بزرگ را دارا است و می‌تواند در دنیای مربی‌گری نیز بدرخشد.

به گزارش اسپوتنیک، ژابی آلونسو، هافبک پشین تیم‌های رئال سوسیداد، لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ که زیر نظر تعدادی از بزرگترین مربیان دنیا چون کارلو آنچلوتی، پپ گواردیولا و خوزه مورینیو، کوله‌باری از تجربه دارد، سال قبل هدایت تیم دوم رئال سوسیدار را بر عهده گرفت و با این تیم نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

آلونسو مربی تیم جوانان رئال سوسیداد شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آلونسو مربی تیم جوانان رئال سوسیداد شد

با توجه به این موضوع میکل آرتتا، همتمی سابق این بازیکن در تیم ملی و سرمربی فعلی باشگاه آرسنال، مدعی است که آلونسو خصوصیات یک مربی بزرگ را دارد و می‌تواند همانند دوران بازی‌گری، در دنیای مربی‌گری نیز بدرخشد.

آرتتا در این مورد به ویب سایت رسمی باشگاه سوسیداد گفت:« درگذشته وقتی با هم بازی می کردیم، می دانستم روزی او مربی می شود. او اکنون در تیم دوم رئال سوسیداد مربی‌گری می کند و در آینده مربی بزرگ و خوبی خواهد شد. من در این مورد مطمئن هستم.»

این در حالی‌ست که میکل آرتتا، پس از چندین سال همکاری با پپ گواردیولا به عنوان دستیارش، چندی قبل هدایت آرسنال را به عهده گرفت و در حال حاضر یکی از مربیان موفق لیگ برتر محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала