افزایش شدید مبتلایان به کرونا در پنتاگون

عضو شوید
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این وزارتخانه به بیش از 5 هزار و 300 تن رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این وزارتخانه به بیش از 5 هزار و 335 تن رسیده است.

بر این اساس، در این بیانیه آمده است: از این آمار، 3 هزار و 437 تن مربوط به پرسنل نظامی بوده است. تنها در نیروی دریایی بیش از یک هزار و 240 تن به این ویروس آلوده شده اند.

این بیانیه می‌افزاید: در ارتش آمریکا (نیروی زمینی) نیز 819 تن به کووید 19 مبتلا شده اند. از این میان، تاکنون 261 تن به دلیل وخامت حالشان در بیمارستان بستری شده اند و 22 بیمار نیز جان خود را از دست داده اند.

پیش‌گویی جدید ترامپ از آمار مرگ های ناشی از کرونا در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
پیش‌گویی جدید ترامپ از آمار مرگ های ناشی از کرونا در آمریکا

آمریکا با 42 هزار و 201 آمار مرگ دارای بیشترین قربانی ویروس کرونا در جهان است. تاکنون 790 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بر اساس جدیدترین آمار دانشگاه جان هاپکینز آمریکا، تعداد قربانیان ویروس جدید کرونا « COVID-19 » در سراسر جهان به 170 هزار و 96 نفر رسید. تاکنون 2 میلیون و 471 هزار و 46 تن نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

در حالی که کرونا در آمریکا همچنان بیشترین تعداد قربانی را می‌گیرد، رشد آمار قربانیان در برخی کشور‌های اروپایی کاهش یافته

گفتنی است ویروس کرونا نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان چین ظاهر و طی مدت کوتاهی با شیوع در 210 کشور تبدیل به بیماری «همه‌گیری جهانی» شد.

سازمان بهداشت جهانی در اوایل فبروری با اشاره به انتشار این بیماری حالت «اضطرار سلامت عمومی بین‌المللی» در جهان اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала