Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد نصری از دشان در حمایت از بنزما

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سمیر نصری، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، از کریم بنزما حمایت کرد و دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی را بخاطر دعوت نکردن از همتیمی سابقش به جام جهانی، مورد انتقاد قرارداد.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید، چند سال قبل به دلیل باج‌گیری از والبوئنا، ملی پوش سابق فرانسه از حضور در تیم ملی محروم شد و از آن زمان دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بنزما به دنبال بازگشت به لیون

بنزما با آن‌که از والبوئنا عذر خواهی کرد و اشتباه خودش را پذیرفت، اما همچنان از تیم ملی محروم است و درخشش در ترکیب رئال هم موجب بازگشت او به تیم ملی نشد.

سمیر نصری، هافبک پشین تیم ملی فرانسه و فعلی اندرلخت بلجیم، امروز در گفت‌وگویی از این بازیکن حمایت کرد و مدعی شد که درک نمی‌کند که چرا بنزما در جام جهانی روسیه حضور نداشت.

او در لایف انستاگرام گفت:« خوشحالم که فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه قهرمان شد، اما نقص‌هایی هم وجود داشت و دارد.  بازیکنانی هستند که باید در تیم ملی دعوت شوند و تیم بهتر از حالا بازی کنند. بطور مثال من نمی‌دانم چرا بنزما در یورو 2016 یا جام جهانی 2018 بازی نکرد.من نمی‌دانم که چرا در جام جهانی 2014 حضور نداشتم. در آخر من نمی‌دانم که چرا هاتم بن اعرفا پس قهرمانی با نیس در جام حذفی به یورو 2016 دعوت نشد.»

این در حالی‌ست که تیم ملی فرانسه در یورو 2016 و جام جهانی 2018، شدیداً به مهاجمان گولزن چون بنزما نیاز داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала