Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدل کریس رونالدو در راه منچستریونایتد

© REUTERS / Susana Veraژائو فلیکس
ژائو فلیکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شیاطین سرخ برای خرید ستاره پرتگالی اتلتیکومادرید دست به کار شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب ژائو فلیکس پدیده جوان و باتکنیک پرتغالی باشگاه اتلتیکو مادرید بوده و معتقد است انتقال او به اولدترافورد می‌تواند مثل انتقال سالها پیش کریستیانو رونالدو، نقش مهمی در بهبود وضعیت شیاطین سرخ داشته باشد.

ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توصیه ماریو به فلیکس؛ به بارسلونا برو

ژائو فلیکس توسط اتلتیکو مادرید و برای پر کردن جای خالی آنتوان گریزمن که به بارسلونا رفته بود خریداری شده و اتلتیکو برای او 126 میلیون یورو پرداخته است. از فلیکس به عنوان کریستیانو رونالدوی آینده نام برده می‌شود و یونایتد که از کریستیانو خاطره بسیار خوبی دارد معتقد است فلیکس هم می‌تواند مثل رونالدو در این تیم بدرخشد و شرایط یونایتد را دگرگون کند.

با وجود دشواری‌های مالی ناشی از بحران کرونا، اتلتیکو به این زودی‌ها به فروش بازیکن مهمی مثل فلیکس فکر نخواهد کرد اما این مانع منچستریونایتد نخواهد شد تا در تابستان آتی از فرصت طلایی خود برای فشار آوردن به اتلتیکو استفاده نکند. یک سال از آمدن ژائو فلیکس به اتلتیکومادرید گذشته و بی تردید او یکی از استعدادهای بزرگ آینده فوتبال نام دارد. وی که در بنفیکا به ستاره بدل شد نتوانست عملکردی قابل قبول در اولین فصل حضورش در اتلتیکومادرید را به ثبت رساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала