Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت هفت باشگاه ایتالیایی با از سرگیری سری‌آ

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفت باشگاه سری‌آ خواستار عدم ادامه بازی‌های سری‌آ شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که کرونا در کشور ایتالیا در اوج دروان شیوع قرار دارد و هر روز تعداد زیادی به دلیل ابتلا به آن کشته می‌شوند، بسیاری از باشگاه‌های این کشور اعلام کرده‌اند نباید فوتبال ادامه یابد. خبرگزاری« Adnkronos»ایتالیا با انتشار گزارشی مدعی شد هفت باشگاه تورینو، سامپدوریا، بولونیا، پارما، اسپال، برشا و اودینزه مخالف از سرگیری بازی‌های فصل جاری سری‌آ هستند.

Serie A - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
همه بازیکنان شاغل در سری‌آ باید آزمایش کرونا بدهند
بر اساس این گزارش، این هفت باشگاه به دلیل وجود خطر زیاد در ویروس کرونا حاضر به بازی کردن نیستند. سازمان لیگ سری آ اما با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است:«شورای عالی لیگ سری‌آ در جلسه روز دوشنبه به اتفاق آرا تأیید کرد که فصل 20-2019 را در صورتی که دولت ایتالیا اجازه برگزاری آن را بدهد، با رعایت کامل قوانین مربوط به حفاظت از سلامت و ایمنی، به اتمام برساند.»
در ادامه این بیانیه آمده است:«از سرگیری فعالیت ورزشی به عنوان بخشی از به اصطلاح "فاز دوم" و طبق مقررات وضع شده توسط فیفا و یوفا، تصمیمات فدراسیون فوتبال ایتالیا و مطابق با پروتکل‌های پزشکی برای حمایت از فوتبالیست‌ها و متخصصان کار انجام خواهد شد

به نظر می‌رسد به زودی ملاقاتی بین تمام مدیران باشگاه‌های سری‌آ و سازمان لیگ سری‌آ برگزار می‌شود تا همه نظرات درباره ادامه لیگ بررسی و بهترین تصمیم گرفته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала