Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو یک قدم به چلسی نزدیک شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوتینیو پس از حضور در بارسا و بایرن مونیخ و با گذشت 2 سال نیم میخواهد به لیگ برتر برگردد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسپورت»، مدت‌ها است میان باشگاه‌های بارسلونا و چلسی برای انتقال کوتینیو آغاز شده اما تاکنون دو طرف بری بسیاری از موارد از جمله قیمت این انتقال به توافق نرسیده اند. چلسی میخواهد در تابستان یک تیم کامل را ببندد تا برای قهرمانی در لیگ برتر سال اینده رقابت کند قهرمانی که آخرین بار در فصل 2016/17 توسط چلسی بدست آمد.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
رقم قرارداد قرضی کوتینیو با چلسی مشخص شد

موضوع اساسی قیمت این بازیکن است. بارسلونا سال گذشته 120 میلیون یورو برای کوتینیو می‌خواست و امسال این قیمت را به 90 میلیون یورو کاهش داده است. چلسی اما با توجه به شرایط مالی تیم نمی‌تواند این هزینه را پرداخت کند. کوتینیو علاقمند به پیوستن به چلسی است اما بارسا هم می‌خواهد از پول فروش این بازیکن برای لاتارو مارتینز و نیمار استفاده کند.

باشگاه بایرن مونیخ به بارسلونا گفته است که قطعا در تابستان بند خرید اختیاری 120 میلیون یورویی کوتینیو را فعال نخواهد کرد و خود کوتینیو هم نمیخواهد در بارسا یا بایرن مونیخ باشد. مذاکرات در حال جریان است و بزودی باید شاهد انتشار جزئیات این مذاکرات باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала