فیسبوک پست های دعوت به اعتراض علیه قرنطینه در امریکا را حذف می کند

© Flickr / Master OSM 2011فیسبوک پست های دعوت به اعتراض علیه قرنطینه در امریکا را حذف می کند
فیسبوک پست های دعوت به اعتراض علیه قرنطینه در امریکا را حذف می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردم امریکا علیه قیودات گشت و گذارها ناشی از تکثر کرونا ویروس دست به تظاهرات دسته جمعی زدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNN، اندی استون سخنگوی شبکه اجتماعی فیسبوک، اعلام کرده است که به دلیل نقض قوانینی از سوی معترضان که توسط مقامات محلی اعمال شده است، فیسبوک اقدام به حذف پست های مربوطه زده است.

اعتراضات در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
آغاز بی نظمی ها در امریکا ناشی از کرونا

نمایندگان فیسبوک پس از مشوره با رهبران ایالت‌های کالفرونیا، نیوجرسی ونبراسکا پست های مربوط به سازماندهی تظاهرات در این شهرها را پاک کردند.
سخنگوی فیسبوک می‌گوید که این شرکت با دیگر کشورهای نیز در ارتباط است. اگر شهروندان دست به اعتراضات علیه وضعیت قرنطینه می‌زنند، اگر خلاف قوانین نباشد، شبکه اجتماعی به سازمان دهندگان امکان می دهد تا اطلاعات مربوط به تظاهرات را پخش کنند.
اعتراضات مبنی بر لغو قرنطین و بازگشت به زندگی عادی در 19 اپریل در ایالات متحده شروع شد. صدها امریکایی در کنتاکی، مریلند، میشیگان، اوهایو، تگزاس و ویسکانسین تجمع کردند.
در کنتاکی، حدود صد نفر از معترضین در زیر پنجره های دفتر والی اندی بچیر، که در آن لحظه به طور زنده و با ساکنان ایالت صحبت می کردند، جمع شدند اعتراض کنندگان آواز می خواندند و فریاد میزدند. آنها به این شکل سعی ورزیدند مانع سخنرانی والی ایالت گردند.
ساکنان شهر سنت جورج در یوتا تظاهراتات را برگزار کردند که در آن چند صد نفر شرکت ورزید. شرکت کنندگان در کنار ساختمان شهرداری محلی راهپیمائی نموده و خواستار از سرگیری کار شدند که به دلیل انزوای خودی بسته شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала