اشرف غنی: تلاش داریم از رفتن به مرحله سوم شیوع کرونا جلوگیری کنیم

© Photo / ارگمحمد اشرف غنی
محمد اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور می گوید که حکومت تلاش دارد که با تدابیر واقعی و بنیادی، حالت کنونی را حفظ کرده و از رفتن به مرحله سوم شیوع ویروس کرونا، یعنی فلاکت جلوگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، محمد اشرف غنی امروز سه شنبه (۲ثور) در پیامی ویدیویی در مورد ویروس کرونا، ضمن قدردانی از کارکنان صحی، یک بار دیگر از مردم خواست در خانه های خود بمانند و به توصیه های وزارت صحت عامه گوش دهند.

​او افزود، مردم افغانستان و جهان روزهای سختی را می گذرانند و نباید ناامید شوند، حکومت تمام تلاش خود را می کند که در این روزها به مشکلات مردم رسیدگی کند.

غنی با بیان این‌که دولت برای کم ساختن فقر و تنگدستی ناشی از آفت کرونا اقدامات مشخصی را انجام داده و قرار است تدابیر اساسی بیشتری را نیز انجام دهد، افزود، تدابیری که روی دست حکومت است، عمدتا روی خدمت رسانی به فقیرترین‌های جامعه متمرکز است.

او تاکید کرد که قرار است به زودی از طریق نانوایی‌های شهر، مساجد در ولسوالى ها، شوراهای انکشافی دهات و دیگر نهادها، توزیع نان، مواد خوراکی و دیگر نیازمندی های ابتدایی و اساسی قشر آسیب پذیر فراهم شود.

رییس جمهور خاطرنشان کرد که همچنان چند پروژه بزرگ زودثمر که تعداد زیادی از شهروندان در آن استخدام و با رعایت فاصله بین افرد، مشغول کار خواهند شد، آغاز می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала