Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان سنگین سر راه رئال؛ 11 بازیکن در فهرست فروش

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برای فروش 11 بازیکن‌اش در پنجره تابستانی نقل و انتقالات آماده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، کمتر از یک سال پس از سرمایه گذاری زیاد روی ادر میلییتائو، رودریگو، لوکا یوویچ، ادن هازارد و آلفونسو آرئولا، فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان رئیس و سرمربی رئال‌مادرید به ترتیب در حال برنامه ریزی برای تعمیرات اساسی تیم هستند.

نتایج این فصل مطابق انتظارات نبوده و باشگاه دارای لیست طولانی بازیکنانی است که دیگر روی آنها حساب نمی‌کند. در انتظار اتفاقاتی که با بحران کرونا و فوتبال رخ می‌دهد، حداکثر 11 بازیکن می‌توانند این باشگاه را ترک کنند.

لیست بازیکنان مغضوب شده به سرپرستی گرت بیل است. فصل همچنان ادامه دارد و وینگرس که اکنون 30 سال سن دارد و با 101 میلیون خری داری شد به ارزش آن زندگی نکرده و بیشتر آسیب دیدگی‌ها یک مشکل اساسی بوده است.

اما بازیکن ولزی تنها بازیکن خروجی نیست. خامس‌رودریگز و ماریانو دیاز در یک موقعیت قرار دارند. بعید است دیگران مانند براهیم دیاز و الوارو اودریوزولا نیز ادامه پیدا کنند. اودریوزولا در بایرن مونیخ به صورت قرضی است و بازگشت احتمالی اشرف حکیمی باعث خروج دائمی او خواهد شد.

در مورد براهیم، او در این فصل فقط هفت بازی انجام داده و باید در جاهای دیگر فوتبال را دنبال کند.

سه خرید اخیر این باشگاه یوویچ، میلییتائو و آرئولا نیز می‌توانند منظره را تغییر دهند. دو نفر اول نتوانسته‌اند خود را ثابت کنند و زیدان بعید است که بتواند از آنها در ماندن در این باشگاه حمایت نماید. مُهاجم صربستان ناامیدی بزرگ این فصل بوده است. او پس از پیوستن با 60 میلیون یورو در 24 بازی دو گل به ثمر رسانده است.

برای میلیتائو هم اوضاع خیلی خوب نشده است و مدافع برزیلی 13 بازی انجام داده و در بسیاری از باخت‌های مادرید به میدان رفته است. مادرید قرض یا فروش وی را در نظر می‌گیرد.

آرئولا می‌تواند پس از تکمیل قرارداد قرضی خود در برنابئو به PSG برگردد.

موارد خاص شامل لوکا مودریچ، مارسلو و لوکاس وازکز است. ظهور والورده  موضع مودریچ را برای بحث و گفتگو باز گذاشته است. مودریچ به علاوه این که نزدیک به 35 سال سن دارد در سال پایانی قراردادش می‌تواند مادرید را ترک کند.

مارسلو که ماه آینده 32 ساله خواهد شد از سوی فرلاند مندی عقب زده شده و مادرید نیز اجازه خروج ستاره برزیلی را صادر می کند اگر این خواسته باشد.

سرانجام، لوكاس وازكز نیز می‌تواند برود. او یک سال از قراردادش باقی مانده و تقریباً 29 سال سن دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала