Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سازمان صحی جهان خواستار توقف فوتبال

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان بهداشت جهان خواستار توقف مسابقات بین المللی فوتبال تا سال 2021 شد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان بهداشت جهانی تعلیق همه مسابقات بین المللی فوتبال را تا پایان سال 2021 توصیه کرده است.

این اقدام در تلاش است تا از ظهور امواج شدیدتر کرونا ویروس جلوگیری کند که باعث شده فوتبال در اروپا هم متوقف شود.

بیم آن می‌رود که تمام فصل 2019/20 به دلیل همه‌گیری همچنان لغو شود، در حالی که یوفا روز سه شنبه تأیید کرد که آنها دستورالعمل‌هایی را برای سازمان‌هایی که می‌خواهند زودتر فصل خود را پایان دهند تهیه می‌‌کنند. اما مطابق گزارش نشریه ایتالیایی "لا ریپابلیکا"، سازمان صحی جهان WHO تلیق همه مسابقات بین المللی را توصیه کرده زیرا هدف آنها کنترل شیوع ویروس است.

این مورد احتمالاً رقابت‌های لیگ برتر را شامل نمی‌شود اما لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان همگی تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

این خواست سازمان صحی جهان فقط چند ساعت پس از انتشار بیانیه‌ای یوفا درباره برنامه‌هایی برای از سرگیری فصل 2019/20، منتشر شده است.

در بیانیه اتحادیه فوتبال اروپا آمده: "یوفا امروز با 55 انجمن عضو خود از طریق کنفرانس ویدئویی ملاقات کرده و به روزرسانی گزینه‌هایی که توسط دو گروه کاری که در اواسط ماه مارچ ایجاد شده‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرند را، ارائه داد. گزینه‌های متنوعی از تقویم ارائه شده که هم مسابقات تیم‌های ملی و هم رقابت‌های باشگاهی را پوشش می‌دهد."

در این بیانیه‌ای یوفا آمده: "بودجه سازمان‌های ملی از طریق برنامه HatTrick یوفا طبق برنامه ریزی مورد بحث قرار گرفت. توصیه نهایی برای پایان یافتن مسابقات لیگ برتر و جام حذفی کشورها ارائه شده اما دستورالعمل‌های مربوط به شرکت در مسابقات اروپایی در صورت لغو لیگ، موارد خاص آن شنیده می‌شود. هر تصمیمی در مورد موضوعات فوق بعد از نظز کمیته اجرایی یوفا در روز پنجشنبه اعلام می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала