Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انجام بازی‌های پلی‌آف یورو 2020 در اکتبر و نوامبر

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی‌های پلی آف یورو 2020 در ماه‌های اکتبر و نوامبر پس از همه‌گیری کرونا ویروس برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، گری اوونز  مدیرعامل اتحادیه فوتبال ایرلند گفت که یوفا به احتمال زیاد بازی‌های مقدماتی مسابقات قهرمانی اروپا 2020 را ترتیب کرده و در ماه‌های اکتبر و نوامبر برگزار می‌کند.

UEFA Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ یورو با وجود تعویق، هم‌چنان یورو 2020 است

همه‌گیری کروناویروس منجر به به تعویق انداختن یورو 2020 به مدت 12 ماه گردید و بازی‌های پلی آف که قرار بود در ماه مارچ برگزار شود نیز از این مسابقه خارج شدند.

بدون تاریخ تأیید زمان بازگشت فوتبال ملی، هنوز مشخص نیست چه زمانی این مسابقات برگزار می‌گردد.

جمهوری ایرلند در بین تیم‌هایی است که منتظر تأیید رسمی هستند، در حالی‌که اسلواکیا حریفان خود و یا بوسنی هرزگوین یا همسایگان ایرلند شمالی در انتظار پیروزی هستند.

یوفا روز سه‌شنبه با کشورهای عضو خود از طریق کنفرانس ویدیویی از راه دور به صحبت نمود، با این که اوونز مدیر عامل اتحادیه فوتبال ایرلند  در مورد زمان بازی‌های پلی آف پس از آن جلسه پیش بینی نمود که بازی‌های پلی آف یورو 2020 به ماه نوامبر بازگشتند.

اوونز به تلویزیون این اتحادیه گفت: "تاریخ پخش کمی تغییر کرده است. در ابتدا فکر می‌کردیم ممکن است ماه نوامبر باشد اما اکنون به نظر می‌رسد که نیمه نهایی گزینه ارجح در ماه اکتبر است."

وی افزود: "آنها نمی‌خواهند بازی‌های مرحله نیمه نهایی و فینال پلی آف را در یک ماه داشته باشند. به نظر می‌رسد مسابقات لیگ ملت‌ها در ماه سپتامبر و اکتبر برگزار شود و بازی‌های مرحله نیمه نهایی در اکتبر و بازی نهایی در ماه نوامبر باشد."

در اوایل روز سه شنبه، یوفا اعلام کرد که دستورالعمل‌های جدیدی را ارائه می‌دهد که معیارهای صلاحیت رقابت‌های خود را از لیگ‌های داخلی که نمی‌تواند تکمیل شود، بیان نماید.

با این حال، هیئت حاکمه یک بار دیگر مسابقات توصیه می‌شود در صورت امکان پایان یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала