Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو نه، دیبالا بهترین بازیکن یوونتوس است

© AFP 2023Douglas Costa, pictured in action for Juventus, is tipped for a move to Old Trafford
Douglas Costa, pictured in action for Juventus, is tipped for a move to Old Trafford - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داگلاس کاستا وینگر سفید و سیاه پوشان تورین، پائولو دیبالا را بالاتر از فوق‌ستاره پرتگالی این تیم به عنوان بهترین بازیکن بیانکونری انتخاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، داگلاس کاستا، بال هجومی برازیلی تیم فوتبال یوونتوس رابطه خیلی خوبی با پائولو دیبالا دارد و این مهاجم آرجنتینی را به کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتگالی راه‌راه پوشان تورین ترجیح می‌دهد.

کاستای 29 ساله که در حال حاضر به خاطر تعطیلی مسابقات فوتبال در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) در زادگاهش در برزیل به سر می‌برد، در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی گفت: "امیدوارم هر چه زودتر به ایتالیا بازگردم. بی‌صبرانه منتظر بازگشت به ایتالیا هستم، چون نمی‌دانم دیگر باید اینجا چه کار کنم."

وی در پاسخ به این پرسش که «بهترین هم‌تیمی‌ات کیست؟»، با نادیده گرفتن کریستیانو رونالدوی 35 ساله گفت: بهترین هم‌تیمی‌ من، پائولو دیبالا است.

بال برزیلی بانوی پیر درباره اینکه ترجیح می‌دهد پاس گل بدهد یا گلزنی کند خاطرنشان کرد: "هر دو برای من خوب هستند و هم می‌توانم گلزنی کنم و هم پاس گل بدهم. مهم اما پیروزی تیم است."

داگلاس کاستا در سال 2017 از بایرن مونیخ به یووه پیوست و تاکنون در 90 بازی از رقابت‌های مختلف برای بیانکونری به میدان رفته و 9 گل‌زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала