Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح جدید بارسا برای شکار لاوتارو

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسا می‌خواهد با پیشنهاد جدید سمیدو و آلینا به اینتر به عنوان بخشی از قرارداد لاتارو است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه اسکای اسپورت گزارش کرده که بارسلونا حاضر است به عنوان بخشی از قرارداد لاوتارو مارتینز، دو بازیکن‌اش نلسون سمدو و کارلس آلنیا را به اینترمیلان پیشنهاد دهد.

تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
جانشین لاوتارو از آلمان می‌آید

این مهاجم 22 ساله توجه کیکه‌ ستین سرمربی بارسلونا را به خود جلب کرده اما تصور می‌شود مشکلات مالی ناشی از بحران کرونا ویروس بدان معنی است که بند خرید 110 میلیون یورویی وی در تابستان امسال بیش از حد نخواهد بود.

بنا بر گزارش‌ها، اینتر با گنجاندن بازیکنانی در معامله مشکلی ندارد اگرچه درخواست آنها برای هافبک آرتور از تیم اسپانیایی رد شده است.

بارسا با وجود اینکه فقط تابستان گذشته او را خرید، جونیور فیرپو را به حریف پیشنهاد کرد اگرچه اینتر آنرا رد نمود.

با این حال، سمیدو کسی است که علاقه مند به این انتقال می‌باشد و مارتینز علی‌رغم هشدارهای "هرنان کرسپو" مبنی بر این که او در تابستان نباید از اینتر جدا شود، علاقه مند به حرکت به اردوی جدید است.

آلنیا هافبک 22 ساله بارسا از این ایده کمی ناراحت است زیرا او می‌خواهد در برنامه‌های بعدی تیم ستین  در فصل آینده بیشتر حضور داشته باشد و همچنین روسای بارسلونا نیز مخالف ایده فروش این خروجی اکادمی هستند.

مارتینز در 66 بازی برای اینتر میلان 25 گل به ثمر رسانده و با اوج گرفتن در چند ماه اخیر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

او در این فصل با روملو لوکاکو همکاری محکم داشته و اینتر قبل از اینکه بازیها به حالت تعلیق درآید در رده سوم سری آ جا خوش کرده بود.

در این فصل فشارهای زیادی در بارسلونا وجود دارد که هواداران امیدوار هستند که شاهد جایگزینی طولانی مدت برای لوئیس سوارز 33 ساله باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала