Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی مقصد کوتینیو است

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در نظر دارد هر طور شده فیلیپه کوتینیو را به فروش برساند و این بار او را به چلسی پیشنهاد داده است.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپ کوتینیو ستاره باشگاه بارسلونا که به طور قرضی برای بایرن مونیخ به میدان رفت؛ دوباره به نیوکمپ بازمی‌گردد اما باشگاه بارسلونا تمایلی به حفظ این بازیکن برازیلی ندارد و می‌خواهد او را به فروش برساند.

بارسا ابتدا می‌خواست کوتینیو را با لاوتارو مارتینز در اینترمیلان معاوضه کند اما باشگاه ایتالیایی موافقت نکرد. حالا اما بعد از درخواست کوتینیو از مدیر برنامه‌اش، مبنی بر بازگشت به لیگ جزیره، بارسلونا این ستاره کوتاه‌قامت را به باشگاه چلسی پیشنهاد داده است. کوتینیو پیش از این در انگلیس برای لیورپول بازی می‌کرد.

طبق گفته های روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا، کوتینیو در ابتدا می توانست با قرارداد قرضی یک ساله با هدف توافق دائمی 79 میلیون پوند به چلسی منتقل شود.

به گفته Betfair، احتمال حضور وی در تابستان در استمفورد بریج به طور فزاینده ای از 1/6 به 6/5 در فاصله 24 ساعته رسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала