Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان سابق رئال: لیونل مسی مودب نیست؛ رونالدو یک آدم خودخواه است!

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر دودک
دودک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یرزی دودک، دروازه بان سابق رئال مادرید در تازه‌ترین اظهاراتش به انتقاد از فوق ستاره بارسلونا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، یرزی دودک بین سال های 2007 تا 2011 در لالیگا بازی کرد و ذخیره ایکر کاسیاس در رئال مادرید بود. او، لیونل مسی را فردی حقه باز و کریستیانو رونالدو را بازیکنی خودخواه توصیف کرد.

آنتونیو کاسانو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاسانو: رونالدو هیچ‌وقت به سطح مسی نمی‌رسد
دودک در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت:«لیونل مسی رفتاری زشت و تحریک آمیز دارد، البته این امر در مورد کل بازیکنان بارسلونا و پپ گواردیولا صدق می کند. آنها خیلی علاقمند به تحریک کردن تیم مقابل بودند. آنها این رفتار را تا سر حد ممکن انجام می دهند و این روند برای ژوزه مورینیو و کل تیم رئال مادرید بسیار مضر بود. خودم حرف های بسیار زشت مسی به راموس و په په را شنیدم. صحبت ها به قدری زننده بود که شما نمی توانید تصور کنید چنین فرد آرام و به ظاهر خوبی، این حرف ها را زده باشد.»
دروازه بان لهستانی سابق رئال مادرید در بخشی دیگری از صحبت‌هایش در مورد کریستیانو رونالدو گفت:«کریستیانو رونالدو مغرور به نظر می رسد اما در پشت صحنه، انسانی معمولی است. بستگی دارد شما از چه زاویه ای به او نگاه کنید. رونالدو مثل رائول، خودخواه بود اما میل زیادی به پیروزی داشت. هم رائول و هم رونالدو، برد 2-1 تیم با گل های خود را به برد 5-0 تیم با گل های دیگر بازیکنان، ترجیح می دادند.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала