Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی باشگاه‌های لیگ برتر؛ بازیکنان خارجی به موقع نمی‌رسند

© AP Photo / Jon SuperМатч между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Матч между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های لیگ برتر جزیره از نرسیدن به موقع بازیکنان خارجی‌ شان نگراان هستند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های لیگ برتر به طور جدی نگران هستند که برخی از بازیکنان آنها قادر به بازگشت مجدد به انگلستان نیستند.

تعدادی از بازیکنان لیگ برتری هنگامی که این کشور در محاصره کروناویروس قرار گرفت از انگلستان خارج شدند تا بتوانند در کنار خانواده‌ها و عزیزان‌شان در وطن خود باشند.

ویلیان یکی از کسانی بود که موفق شد خارج شود و وینگر به دلایل دلسوزانه از آبی‌ها اجازه بازگشت به برزیل را به دست آورد.

اما طبق گزارش میرور، باشگاه‌ها اکنون نگران هستند که بازیکنان شان با توجه به محدودیت‌های مسافرتی که در سرتاسر جهان وجود دارد قادر به بازگشت به موقع تمرین نخواهند بود.

ادعا می‌شود بازیکنان "بسیار بیشتری" نیز وجود دارند که همانند ویلیان عمل کردند و می‌توانند برای بازگشت به انگلستان تلاش نمایند.

باشگاه‌های لیگ برتری امیدوار هستند که در 18 می با شروع فصل دوباره پشت درهای بسته از 8 جون به تمرین برگردند.

در صورت سفرهای ضروری، پروازها به انگلستان هنوز مجاز است اما ممکن ستارگان نتوانند به خارج از کشور خود پرواز کنند زیرا برخی از آنها به طور کامل پروازها را ممنوع کرده‌اند.

بعد از آن که یوفا در روز پنجشنبه تأیید کرد که اگر لیگ‌های برتر اروپا نتوانند فعالیت‌های فعلی خود را تمام کنند مکان‌های بعدی فصل اروپا با "شایستگی ورزشی" انتخاب می‌شوند.

این روش احتمالاً به معنای جدول تصمیم گیری در مورد نسبت امتیاز به هر بازی است که می‌تواند فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را برای چهار تیم برتر لیگ برتری لیورپول، منچسترسیتی، لستر و چلسی تضمین کند.

این در حالی است که منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد مکان‌های لیگ اروپا را به دست می‌آورند در حالی که آرسنال و تاتنهام در صورت عدم تحقق فصل فعلی لیگ برتر، فوتبال اروپا را از دست می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала