Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی برود، بنزما میاید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن در تابستان پیش‌رو قصد دارند ستاره فرانسوی رئال مادرید را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «موندوپورتیوو»، توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌جرمن به این باور است که کریم بنزما، ستاره حال حاضر رئال مادرید می‌تواند یک ترکیب خوب در کنار نیمار و امباپه باشد. رئالی‌‌ها اما تمایل به جدایی ای ستاره تیم شان ندارند. از همین‌رو سران باشگاه پاریسی قصد دارند بنزما را جایگزین مهاجم اروگوئه‌ای تیم شان کنند.

Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بنزما به دنبال بازگشت به لیون

روز گذشته اما LE10SPORT گزارش داد که قرارداد ستاره فرانسوی و گلزن رئال مادرید تا سال 2022 تمدید شده و بعد از پایان یافتن شیوع ویروس کرونا، این موضوع به طور رسمی از سوی باشگاه اسپانیایی اعلام خواهد شد.

قرار داد ادیسون کاوانی، مهاجم گلزن پی‌اس‌جی تا پایان فصل به پایان می‌رسد. اتلتیکو مادرید در زمستان گذشته در یک قدمی جذب این ستاره پی‌اس‌جی قرار داشت اما در نهایت باشگاه پاریسی برای این انتقال چراغ سبز نشان نداد.

بوکاجونیورز از دیگر باشگاه‌های علاقمند به کاوانی است. کاوانی که تاکنون در 300 بازی از رقابت‌های مختلف 200 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است، تاکنون با پی‌اس‌جی به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала