Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا از لیگ برتر انگلیس قربانی گرفت

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پزشک باشگاه کریستال پالاس به دلیل ابتالا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسپورت»، باشگاه کریستال پالاس اعلام کرد که یان رینولدز یکی از اعضای کادر پزشکی این باشگاه به خاطر ویروس کویید 19 جان خود را از دست داد که این نخستین قربانی فوتبالی ویروس در لیگ جزیره به شمار می‌آید. این پزشک 53 سال سن داشت و 8 سال بود که در این باشگاه کار کرده بود.

 باشگاه کریستال پالاس مرگ این پزشک را به  خانواده او تسلیت گفت. این تیم با 39 امتیاز در رده یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جای دارد قبل از اینکه این رقابت ها به خاطر شیوع کرونا تعطیل شود. هنوز زمان ادامه لیگ جزیره مشخص نشده است و حتی این احتمال وجود دارد که این رقابت‌ها هم در صورت ادامه شدت ویروس لغو شود.

 جهان فوتبال به شدت از ویروس کویید 19 متاثر شده است و متحمل زیان مالی و حتی جانی هم شده است. ویروس کرونا هم‌چنان حضوری فعال در سراسر جهان به ویژه در کشورهای اروپایی دارد. انگلیس یکی از کشورهای است که این روزها به شدت درگیر ویروس کشنده کرونا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала