کرونا؛ بازگشایی مراکز خرید در دبی و ابوظبی

CC0 / Pixabay / Вид на ночной Дубай, ОАЭ
Вид на ночной Дубай, ОАЭ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبی و ابوظبی در حال از سرگیری مراکز خرید هستند که قبلاً به عنوان بخشی از مبارزه با کووید- 19 به حالت تعلیق درآمده بودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلویزیون العربیه، اداره شهرداری‌ها‌ و حمل و نقل ابوظبی تصمیم گرفته است که مراکز خرید را با ظرفیت 30 درصد بازگشایی کند. همچنان این اداره روز شنبه کار ضدعفونی کردن حمل نقل عمومی را که به مدت دو روز به حالت تعلیق درآمده بود، از سر می‌گیرد.

براساس روزنامه امارات العلوم، مقامات دبی طرحی برای بازگشایی بازارها و مرکز خرید و تجارت را تایید کردند. این روزنامه خاطر نشان می‌شود که این طرح شامل چهار مرحله است.

براساس آخرین اطلاعات وزارت صحت عامه امارات متحده عربی، تعداد موارد مثبت به ویروس کرونا در کشور به 8 هزار و 838 رسیده است. به گفته این وزارتخانه در 24 ساعت گذشته 500 مورد مثبت دیگر ثبت شده است. از زمان شروع این بیماری 52 بیمار کرونا در این کشور جان باخته اند و یک هزار 546 بیمار دیگر صحت یاب شده اند.

سازمان جهانی صحت در تاریخ 11 مارچ اعلام کرد که ویروس کرونا به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌ها، بیش از 2 میلیون 470 هزار نفر به کرونا مبتلا شده و کرونا جان بیش از 169 هزار نفر را در سراسر جهان گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала