Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس لالیگا: باشگاه ها با خریدهای بزرگ خداحافظی کنند

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس لالیگا به این باور است که در تابستان جاری، باشگاه‌ها توان خرید بازیکنان پر هزینه را نخواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس رییس سازمان لالیگا معتقد است، غیر ممکن خواهد بود که باشگاه ها بتوانند ارقام بالایی برای خرید بازیکن هزینه کنند. او معتقد است که منابع درآمد تیم های فوتبال نیز قطع شده و بسیاری مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان و کادر فنی خود شده اند.

Футболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
بازی‌های لالیگا تا زمستان بدون تماشاگر خواهد بود

در چنین شرایطی بسیاری به این باورند که باشگاه‌‌های بزرگ دیگر توان مالی سابق برای هزینه های بالا جهت خرید ستاره های بزرگ را نخواهند داشت. این در حالی است که هر روز در رسانه های ورزشی خبر از انتقال نیمار، لائوتارو، پوگبا، امباپه و ... در میان است. تعطیلی فوتبال و تعویق لیگ ها به دومین ماه خود نزدیک می شود. در پی شیوع بیماری کرونا هنوز مشخص نیست که لیگ های اروپایی چه زمانی از سر گرفته خواهند شد.

هر روز تعدادی به کرونا مبتلا می شوند و تعدادی نیز جان خود را از دست می دهند و در شرایطی که واکسنی برای این بیماری کشف نشده، مشخص نیست خطر ابتلا چه زمانی به حداقل خواهد رسید تا بتوان فوتبال و دیگر ورزش ها را از سر گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

او به آاس گفت:« باشگاه ها با خریدهای بزرگ خداحافظی کنند. دیگر نمی توان برای جذب فوق ستاره ها مبالغ سنگین هزینه کرد. آنها باید بروند به سمت بازیکنان آکادمی خود و نیز باز پس گرفتن بازیکنانی که به تیم های دیگر قرض داده اند. حداقل امسال خبری از خریدهای گران قیمت نخواهد بود.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала