Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره آلمانی، اصلی‌ترین هدف بارسلونا در تابستان + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا قصد دارند در تابستان پیش‌رو تیمور ورنر، ماجم آینده‌دار آلمانی به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «موندودپورتیوو»، در صورت ناکامی در خرید لائوتارو و نیمار، بارسلونا قصد دارد برای انتقال تیمو ورنر، مهاجم 23 ساله و آلمانی لایپزیگ بر اساس این گزارش، خرید این بازیکن برای بارسا آسان تر و ارزان تر از لائوتارو خواهد بود و قیمت تیمو ورنر از 60 میلیون یورو بیشتر نیست.

Timo Werner, Gary Medel - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ورنر جانشین لاتارو در اینتر می‌شود

بارسلونا مدت هاست عملکرد این مهاجم لایپزیگ را دنبال می کند و در ضمن به این نتیجه رسیده در شرایط کنونی خریدن لائوتارو آسان نیست و مذاکرات آنها با اینتر در این خصوص نیز چندان خوب پیش نرفته است. بند آزادسازی لائوتارو در تاریخ 15 جون باطل می شود و بارسلونا برای خرید او باید 111 میلیون یورو پرداخت کند که کار آسانی نیست.

بارسلونا البته تنها تیم خواهان تیمو ورنر نیست و تیم‌هایی چون بایرن مونیخ و لیورپول نیز به طور جدی برای خرید این بازیکن اقدام کرده اند. قرارداد ورنر با لایپزیگ تابستان سال گذشته تمدید شد و این بازیکن تا سال 2023 تحت قرارداد باشگاه آلمانی است. اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود در بازار، شاید عاقلانه ترین کار ممکن تلاش برای خرید تیمو ورنر به جای گزینه های گرانقیمت برای بارسلونا باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

کاتالانی‌ها در سال‌های اخیر مبالغ هنگفتی برای خرید بازیکنانی چون عثمان دمبله، فیلیپ کوتینیو و حتی آنتوان گریزمان پرداخت کرده اند که چندان مثمرثمر نبوده و این بار قصد دارند با توجه به شرایط موجود، به دنبال گزینه های منطقی تر بروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала