فیروز: پزشکان و کارمندان صحی به دلیل گسترش و شیوع ویروس از وظایف‌شان فرار می‌کنند

© Photo / Government Media and Information Centerفیروز: از پزشکان و کارمندان صحی به دلیل گسترش و شیوع ویروس از وظایف‌شان فرار می‌کنند
فیروز: از پزشکان و کارمندان صحی به دلیل گسترش و شیوع ویروس از وظایف‌شان فرار می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه از عدم همکاری شماری از پزشکان و کارمندان صحی در راستای مبارزه با کروناویروس و فرار آنها از وظایف شان سخن می گوید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، فیروز الدین فیروز، وزیر صحت عامه کشور می گوید آن کارمندان صحی که در شرایط بحرانی کنونی در بخش مبارزه با ویروس کرونا همکاری نمی‌کنند، نه بخشوده می‌شوند و نه هم مردم این کارشان را فراموش می‌کنند.

ابتلای 110 کارمند صحی به کرونا در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ابتلای 110 کارمند صحی به کرونا در افغانستان

آقای فیروز می افزاید با وجود فراهم کردن لوازم محافظتی برای کارمندان صحی در مراکز تداوی و تجرید بیماران کرونا به ویژه شفاخانه افغان – جاپان هنوز یک نوع ترس روانی در این شفاخانه وجود دارد و برخی از کارمندان صحی و پزشکان از وظایف شان فرار می کنند.

وزیر صحت عامه در حالی از عدم همکاری شماری پزشکان و کارمندان صحی انتقاد می کند که یافته های اخیر کمیسیون حقوق بشر نشان می دهد که شفاخانه افغان – جاپان، در کابل در برابر با معیاری جهانی نیست و از کمبودهای صحی زیاد برخودار است.

تاکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در 32 ولایت کشور به یک‌هزار و 226 تن رسیده است که از این میان 40 بیمار جان باخته‌اند و 177 بیمار دیگر  بهبود یافته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала