Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد جاپان از IOC

© AP Photo / Yorgos KarahalisЦеремония зажжения Олимпийского огня в Греции
Церемония зажжения Олимпийского огня в Греции - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر اجرایی المپیک توکیو 2020 با انتقاد از رفتار کمیته بین المللی المپیک قول داد مسائل مالی مربوط به تعویق بازیهای المپیک توکیو با شفافیت در اختیار عموم قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سایت این‌ساید د گیم، بعد از تعویق بازیهای المپیک توکیو و اعلام هزینه بالایی که تعویق این رقابتها به دنبال دارد، توشیرو موتو مدیر اجرایی المپیک توکیو درباره تاثیر شیوع کرونا بر این رقابتها و تعویق آن گفت: مسئولان برگزاری بازیهای المپیک در مقابل مالیات دهندگان و عموم مردم کاملا شفاف تاثیرات مالی تعویق بازیهای المپیک توکیو را توضیح خواهند داد.

او در ادامه با انتقاد از عملکرد سایت کمیته بین‌المللی المپیک درباره این موضوع که شینزو آبه نخست وزیر ژاپن اعلام کرده است هزینه تعویق بازیهای المپیک را دولت این کشور پرداخت خواهد کرد، گفت: رفتار این نهاد اشتباه و غلط بود و این موضوع از سایت کمیته بین المللی المپیک حذف شد. ما دیدگاه های خودمان را به صورت تلفنی رد و بدل کردیم و کمیته بین المللی المپیک کمی عجله کرد.

هنوز هیچ مبلغی درباره میزبان خسارت تعویق بازیهای المپیک گزارش نشده است ولی رسانه های ژاپنی اعلام کردند این هزینه تا ۳ میلیارد دلار خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала