Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا حاضر به معاوضه دو مدافع خود با اندومبله

© Sputnik / Елена Руско /  مراجعه به بانک تصاویر اندومبله
اندومبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا برای جذب هافبک فرانسوی تاتنهام حاضر به واگذاری دو بازیکن خود در خط دفاعی است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اسکای اسپورت، بارسلونا می خواهد تانگی اندومبله را جذب کند و بازیکنانی را برای تاتنهام را به امید دستیابی به توافق دو جانبه پیشنهاد داده است.

بارسا می خواهد قدرت فیزیکی بیشتری را وارد خط میانی کند و با وجود اولین فصل دشوار تانگی اندومبله هافبک فرانسوی تاتنهام در لیگ برتر، بازیکن 54 میلیون پوندی و رکورد نقل و انتقالات اسپرز را هدف قرار دهد.

بعید است که باشگاه اسپانیایی بخاطر تأثیر مالی کروناویروس توانایی خرید وی را داشته باشد، بنابراین آنها به اسپرز پیشنهاد داده اند تا ساموئل اومیتی و مدافع راست این تیم نلسون سمدو را به خدمت بگیرند.

در جاهای دیگر گزارش شده است که اسپرز مانند اینتر میلان علاقه ای به هافبک برازیلی بارسا یعنی آرتور ملو دارد، اما سرمربی این تیم ژوزه مورینیو امیدوار است که در یتابستان هافبکی دفاعی تر و فیزیکی تر را به تاتنهام هاتسپر استادیوم بیاورد.

اخیراً آرتور نیز گفته است که می خواهد سال‌ها در بارسلونا بماند و بارسا هنوز هم برای او بسیار ارزشمند است، چرا که اخیراً علاقه خود را از پیوستن به اینتر میلان به مذاکرات در مورد قرارداد لاوتارو مارتینز بازگرداند.

یک مدافع راست جدید و یک مدافع میانی پای چپ خریدهایی است که تاتنهام می خواهد تابستان امسال انجام دهد، اما باید دید آیا مورینیو خواهان اومیتیتی است یا سمدو؟

امتیتی ​​در گذشته مورد توجه اسپرز بوده است اما تاثیری را که دوست دارد در نیوکمپ داشته باشد را نداشته است و با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است.

سمدو ملی‌پوش پرتگالی هم این فصل به طور منظم بازی کرده  اما به اینتر میلان نیز پیشنهاد شده است و باشگاه سری آیی نیز علاقه مند وی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала