بیماران کرونایی در اسپانیا نزدیک به ۲۲۰ هزار تن رسید/ ۳۶۷ مرگ در یک شبانه روز

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر بیماران کرونایی در اسپانیا نزدیک به ۲۲۰ هزار تن رسید/ ۳۶۷ مرگ در یک شبانه روز
بیماران کرونایی در اسپانیا نزدیک به ۲۲۰ هزار تن رسید/ ۳۶۷ مرگ در یک شبانه روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با افزایش روند بیماران کرونایی در جهان در اسپانیا شمار بیماران کرونایی به ۲۲۰ هزار تن رسید.
ثبت بیش از 5 هزار بیمار کرونایی در یک شبانه روز در اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
ثبت بیش از 5 هزار بیمار کرونایی در یک شبانه روز در اسپانیا

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، شمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در اسپانیا در حالی امروز (جمعه) به دویست‌وبیست هزار نفر رسید که تعداد ابتلای روزانه بعد از یک کاهش چشمگیر، مجددا رو به افزایش گذاشته است.

وزارت بهداشت اسپانیا - که در رتبه دوم کشورهای آلوده به ویروس کرونا در جهان است - در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶۷۴۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده که در یک ماه اخیر کم‌ پیشینه بوده است.

افزایش تصاعدی این آمار در مقایسه با روز گذشته در حالی است که شمار مبتلایان روزانه در این کشور روز سه‌شنبه برای نخستین بار در چند هفته اخیر کمتر از ۴۰۰۰ نفر اعلام شده بود.

بر اساس آمار قرار گرفته روی وبگاه «مؤسسه درمانی کارلس سوم»، همچنین از روز گذشته تا کنون ۳۶۷ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که کمترین میزان تلفات روزانه در یک ماه اخیر است.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۲۱۹۷۶۴ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۲۲۵۲۴ تن افزایش یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала