Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیز بلند بارسلونا برای جذب ستارۀ لایپزیگ + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» در شماره امروز خود از تماس سران بارسلونا با پدر تیموورنر، ستاره آلمانی لایپزیگ خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» امروز صفحه نخست خود را به تیمو ورنر، ستاره آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ اختصاص داده است. در بخشی از این گزارش آمده استکه اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در سفری که با دستیارش به آلمان داشت، با پدر ورنر تماس‌های برقرار کرده و از او در پیوند دیدگاه پسرش در مورد انتقال به بارسا پرسیده است.

موندودپورتیوو، فضای مذاکرات میان دوطرف را خوب بررسی کرده است. این نشریه مدعی است با توجه به اخباری که از منابع خود بدست آورده، بارسلونا اخیرا تلاش خود برای جذب ورنر را جدی‌تر کرده و شدت بخشیده تا در صورتیکه مانعی بر سر راه جذب لائوتارو مارتینز پیش بیاید، به عنوان نقشه ب، او را به عنوان گزینه اول به خدمت بگیرد.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

در بخشی از این گزارش آمده است که در ماه حوت سال روان و پیش از دشوار شدن سفر بین کشورهای اروپایی به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا، اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا به همراه دستیارش رامون پلانس به آلمان سفر کرده و با پدر تیمو ورنر دیدار کرده‌اند. هدف آنها این بوده که دریابند در صورتیکه بارسا تصمیم بگیرد به صورت جدی برای جذب تیمو اقدام کند، نظر او درباره انتقال به بلوگرانا چیست.

 مدیر ورزشی بارسلونا برای جذب مهاجم شماره 9 شخصا لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر را می‌پسندد. ولی انتقال او به این سادگی‌ها نیست. به همین علت است که بلوگرانا به مذاکره با دیگر مهاجمین مد نظر باشگاه ادامه می‌دهد. بارسلونا از فصل گذشته برای پیدا کردن مهاجمی که بتواند در بلندمدت جانشین مناسبی برای لوئیس سوارز باشد تلاش زیادی کرده.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала