Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو هفته آینده به ایتالیا برمی‌گردد

© AFP 2023 / Pedro ZenklФутболист Криштиану Роналду позирует в аэропорту Лиссабона
Футболист Криштиану Роналду позирует в аэропорту Лиссабона  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس برخی از گزارش‌ها، فوق ستاره پرتگالی یوونتوس هفته آینده به تورین بازخواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «اوجوگو» در چاپ امروز نوشته که کریستیانو رونالدو هفته آینده به ایتالیا برخواهد گشت و احتمالا در این کشور در قرنطینه قرار نگیرد. فوق ستاره پرتگالی پس از آن تورین را ترک کرد که باشگاه یوونوس در اوایل شیوع کرونا اعلام کرد سه بازیکنش دانیله روگانی، بلیز ماتوئیدی و پائولو دیبالا به کرونا مبتلا شده‌اند.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
درخواست جالب از رونالدو: نیوکمپ را به اسم خودت کن!

 رونالدو در این مدت به همراه خانواده‌اش در مادیرای پرتگال در قرنطینه به سر برده. این روزنامه در بخشی از گزارشش می‌گوید باشگاه یوونتوس قصد دارد در زمان بازگشت کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره‌های خارجی این تیم به ایتالیا، از همه بازیکنانش تست کرونا بگیرد تا به این ترتیب آنها دیگر مجبور به طی کردن دوران قرنطینه که برای همه مسافران خارجی به این کشور الزامی است، نباشند.

در صورت منفی بودن پاسخ این دو تست، رونالدو و همبازی‌هایش می‌توانند با پشت سر گذاشتن قرنطینه‌ای دو سه روزه، تمرینهای خود را از سر بگیرند. طبق قوانین فعلی هر خارجی که وارد ایتالیا می‌شود باید به مدت 14 روز در قرنطینه قرار بگیرد ولی اوجوگو می‌گوید باشگاه یوونتوس برای دور زدن این قانون قصد دارد از همه بازیکنانش دو تست کرونا بگیرد تا نشان دهد که آنها به کرونا مبتلا نیستند و می‌توانند به تیم یکجا شوند.

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала