Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره دورتموند، بهترین مهاجم یک دهه آینده

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مددیر ورزشی تیم فوتبال سالزبورگ به ستایش از ارلینگ هالند پرداخت و او را بهترین مهاجم یک دهه اخیر عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستوف فرویند، مدیر ورزشی باشگاه سالزبورگ در گفتگویی اختصاصی با نشریه اسپانایی «آ.اس» به تمجدید از ستاره گلزن دورتموند پرداخت و او را بهترین مهاجم ده سال اخیر عنوان کرد. فرویند در این مصاحبه درباره شم بالای این باشگاه در استعدادیابی و از جمله کشف استعدادهای درخشانی مثل ارلینگ هالند گفت:

لوییز فیگو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فیگو: رئال در جذب هالند دیر اقدام کرد
«بله درست است، ما تماس‌هایی داریم و آنها را پیدا می‌کنیم. ما برای رشد و پیشرفت فوتبالیست‌های جوان باشگاه خیلی جذابی هستیم. این برای ما کلید موفقیت است چون باشگاه کوچکی هستیم. هالند پیشنهادهای زیادی داشت. ولی ما به او نشان دادیم که قبلا چه پدیده‌های جوانی به باشگاه آمده‌اند و بعد چه پرش‌های بزرگی کرده‌اند. ارلینگ و پدرش خیلی هوشمندانه تصمیم گرفتند و فهمیدند که برای یک جوان 17ساله خوب نیست با باشگاهی بزرگ قرارداد امضا کند.»
مدیر ورزشی سالزبورگ در پایان این گفتگو درباره پیوستن هالند به دورتموند در ماه جنوری گفت:«من از این اتفاق تعجب نکردم. من یک سال و نیم است او را می‌شناسم و می‌دانم چه بازیکن استثنایی و باشخصیتی است. او مصمم به پیشرفت است. با اینکه هیچوقت نمی‌شود آینده را صد در صد پیش‌بینی کرد ولی من مطمئنم او در یک باشگاه بزرگ بازی خواهد کرد و در یک دهه آینده بهترین مهاجم اروپا یا یکی از بهترین‌های اروپا خواهد شد.»

هالند در باشگاه سالزبورگ بود که درخشید و نام خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین مهاجمین دنیا مطرح کرد. او سپس راهی بوروسیا دورتموند شد و با پیراهن این تیم هم فوق‌العاده ظاهر شد تا حالا شایعات زیادی درباره انتقال او به تیمی بزرگتر مثل رئال مادرید مطرح شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرویند درباره اینکه هالند با اینکه از یوونتوس هم پیشنهاد داشته چطور سالزبورگ را انتخاب کرده گفت:" ".

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала