Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: مانه بهتر از فن‌دایک است

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی فوق‌ستاره‌ی آرجنتینی دنیای فوتبال برخلاف یورگن کلوپ، سادیو مانه را نسبت به ویرجیل فن‌دایک بازیکن بهتری می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهایی که در آستانه برگزاری مراسم اهدای توپ طلا، بحث بر سر نامزدهای این جایزه داغ بود، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در یک مصاحبه اعلام کرد فن‌دایک را شایسته دریافت توپ طلا می‌داند. این در حالی بود که از شاگردان او سادیو مانه هم نامزد دریافت این جایزه بود. فرانس فوتبال در آن زمان اعلام کرد که سادیو مانه به نزدیکانش گفته که از حمایت علنی کلوپ از فن‌دایک ناراحت شده است.

فن‌دایک در نهایت بعد از لیونل مسی، فاتح توپ طلا، در رتبه دوم ایستاد و مانه هم بعد از این دو نفر و کریستیانو رونالدو، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

مسی حالا می‌گوید در مراسم توپ طلا انتخاب او ستاره سنگالی لیورپول، سادیو مانه بوده. مسی در گفتگو با تلویزیون کانال پلس گفت:" اینکه می‌بینم مانه چهارم شده واقعا ناراحت‌کننده است. ولی من معتقدم امسال بازیکنهای بزرگ زیادی برای فتح توپ طلا رقابت داشتند. برای همین انتخاب یک بازیکن کار سختی بود. ولی من سادیو مانه را انتخاب کردم چون او فوتبالیستی است که بازی‌اش را دوست دارم. مانه فصل درخشانی داشته و حضورش برای تیم لیورپول استثنایی بوده. برای همین بود که من او را انتخاب کردم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала