کرونا بر پیرزن 106 ساله اسپانیایی پیروز نشد

© REUTERS / Damir Sagoljکرونا بر پیرزن 106 ساله اسپانیایی پیروز نشد
کرونا بر پیرزن 106 ساله اسپانیایی پیروز نشد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیرزن 106 ساله اسپانیایی موفق به شکست دادن ویروس کرونا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازThe Olive Press، در اسپانیا یک پیرزن متولد سال 1913 پس از ابتلا به ویروس کرونا، جان به سالمت برد.

پیرزن 74 ساله دو فرزند به دنیا آورد - اسپوتنیک افغانستان
پیرزن 74 ساله دو فرزند به دنیا آورد+فوتو

پکی سانچز، عروس این پیرزن اظهار داشت: آنا دل واله در سال 1913 به دنیا آمده و در سن 5 سالگی از اپیدمی بیماری آنفولانزای مرگبار که باعث کشته شدن ده ها میلیون نفر شد و در حالی که در خانه او همه بیمار بودند، جان سالم بردهه بود.

 در هشت سال گذشته، این پیرزن در یک خانه سالمندان در ولایت کادیز زندگی میکرد. در ماه مارچ، وی یکجا با 60 نفر از سالمندان و 20 الی 22 نفر از کارمندان خانه سالمندان به ویروس کرونا مبتلا شدند. مقامات تصمیم گرفتند كه آنها را به شفاخانه در شهر لا لینا منتقل كنند كه آمادگی بیشتری برای مقابله با کووید-19 داشت.

روزنامه Euro Weekly News می‌نویسد: موتر سرویس حامل افراد مسن بیمار در مسیر با معترضینی روبرو شد که نمی‌خواستند اجازه دهند موتر سرویس داخل شهر شود و سعی کردند با سنگ به موتر سرویس حمله کنند که با مداخله پولیس قائله ختم شد.

آنا دل واله به نوع سخت این مرض تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت، اما بهبود یافته و چند روز پیش مرخص شد. وی مسنترین فرد معالجه شده در اسپانیا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала