آرایش و قیچی مو در جریان قرنطینه+ویدیوها

© Fotolia / Puhhhaدختر زیبا در جریان شانه کردن مو
دختر زیبا در جریان شانه کردن مو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شرایط قرنطینه که سلمانیها و آرایشگاهها بسته اند، می توان موی های خود را طبق میل خود اصلاح نمود.

به گزارش اسپوتنیک، اشکال مختلف تغییر قیافه وجود دارد. در شرایط تشویش روحی، اصلاح مو در خانه کار ساده نیست. اما ویدیو های مختلف برای اصلاح مو و آرایش وجود دارد.

در قدم اول، قبل از اینکه شکل موهای خود را تغییر بدهید، مؤقتی شکل موهای خود را تغییر بدهید. حالا زمان شروع رشد مو است. اگر موهای شما در اثر اوتوی گرم آسیب دیده است؟ از اوتو امتناع ورزید و خیلی زود خواهید دید که موهای شما چقدر عالی است. و اگر می خواهید شکل موهای خود را تغییر دهید، بهتر است، اکنون که در خانه هستید، این کار را انجام دهید.

 

اگر شما می خواهید شکل خود را تغییر دهید. می توانید از تغییر مو های خود را شروع کنید. نخست گیسوی جعلی بسازید. اگر موهای شما برای گیسو دراز کافی است، می توانید یک مدل موی تقلبی درست کنید و دیگر نیازی به قیچی ندارید. سعی کنید موهای خود را با موهای رنگی تزئین کنید. یا یاد بگیرید که چگونه گیسوها بافته می شود. به همان اندازه که دوست دارید آزمایش کنید.

اگر موهای شما موج دار است ، می توانید آن را با یک برس نادر یا فقط با انگشتان خود شانه کنید. هدف این است که سر خود را ماساژ داده و روغن های طبیعی را در تمام طول مو مالش دهید. در این حالت، موهای شما براقی و قوی می شود. علاوه بر این، کارشناسان می گویند که ماساژ سر باعث تحریک رشد مو می شود.

از آنجایی که اکنون در خانه نشسته اید و اوقات فراغت بیشتری دارید، می توانید صبح روز مو را مالش داده و قبل از خواب آن را بشویید. ممکن است ا ترکیبات آنرا در آشپزخانه خود داشته باشید. مواد لازم مانند سس مایونز ، تخم مرغ ، عسل و سرکه سیب بهترین گزینه برای چنین ترکیب معالجوی است. آنها را در یک گیلاس مخلوط کنید، موها را با آن چرب کنید و تا آنجا که می خواهید آنرا بمالید. اما پس از آن فراموش نکنید که موهای خود را بشویید.

آنچه شما ممکن است به یک مدل مو نیاز داشته باشید.

قیچی با کیفیت و تیز اجازه نمی دهد که موهای شما در انتها بلند و برقی شود. و هنگامی که موهای  شما آماده گردد، می توانید از قیچی آرایشگری حرفه ای استفاده کنید، اما باید در نظر داشته باشید که آنها مانند تیغ تیز هستند و در استفاده از آن بسیار دقت کنید.

بگذار کسی به شما کمک کند. کوتاه کردن موها در مقابل آینه کاملاً خطرناک است. در صورت امکان، از کسی بخواهید موهای شما را کوتاه و یا بگوید که تا چه حد قیچی مو کافی است. و اگر شما تنها باشید، در آنصورت، چند آینه را درمحضر خود بگذارید و چند لحظه تفریح کنید، خوب فکر کنید که چگونه معلوم خواهی شد.

ماشین ریش. اکنون این ماشین ها بسیار کمیاب است ، اما می توانید امتحان کنید. اگر قصد دارید موهای خود را به تنهایی کم کنید، بدون هیچ گونه کمکی  می توانید یک تریمیر خریداری کنید.

در اینجا چند نکته دیگر بسیار مهم است.

چگونه موها را اصلاح کنیم؟

  موهای خود را با دقت اصلاح کنید، اما سعی نکنید مدل مو را به طور کامل تغییر دهید. اگر شک دارید، صبر کنید و با سلمان مورد علاقه خود تماس بگیرید تا وقتی حالت قیودات گشت و گذار برداشته شود به سراغ او بروید.

1 - موهای خود را با شامپو و سپس آنرا با نرم کننده بشویید، بعداً آن را کاملاً خشک کنید، زیرا وقتی که مو خشک شود، طول آن کاهش می یابد. بناً موهای خود را زیاد قطع نکنید. سپس یک برس را بگیرید و موهای خود را به خوبی شانه کنید تا درهم و برهم نشوند. اگر موهای شما بازی گوش است، می توانید آن را کمی مرطوب کنید، اما نه خیلی زیاد، تا تر نشود. بعداً با نوک قیچی موهای خود را مرتب کنید، اما تیغ قیچی را کاملاً باز نکنید.

2 - یک شانه، ماشین موی و قیچی کوچک را نزدیک خود بگزارید. از قیطک های مو برای تقسیم گیره های مو خود استفاده کنید، زیرا کوتاه کردن مو را راحت میسازد.

3 - یک دستمال کالان را بر روی شانه های خود بپوشید.

 4- مشوره های زیر را بدون در نظر داشت نوع مو های شما مراعت نماید کنید.

موهای دراز

موها را به چند قسمت تقسیم کرده، آن را با بندهای مو قید کنید. بخش های مو را به تدریج اصلاح کنید و از قبل تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید حذف کنید. توصیه می کنیم از نیم تا یک سانتی متر عکس بگیرید. (بهتر است کمتر از آنچه که می بینید قطع شود) . تمام طول را برش کنید، و سپس قسمت های اخیر مو را قطع کنید و سپس ارزیابی نماید که آیا طبق خواست شما است یا خیر.

موهای کوتاه

در این صورت، بهتر است موهای خود را مرطوب کنید و بگذارید کسی دیگری این کار را انجام دهد. به یاد داشته باشید، که زیاد قیچی نکنید. اگر از قیچی استفاده می کنید، باید از پهلوها شروع کرده به دور سر برود. به دوست همکار به مثابه سلمان اجازه دهید از یک شانه برای راهنمایی قیچی استفاده کند و مشخص کند که کجا باید برش شود. مراقب باشید که موهای روی گوش خود را بسیار احتیاطانه قیچی نماید.

اگر خودتان می خواهید موهای خود را کوتاه کنید ، پس از آموزش های ویدیویی استفاده کنید و یک کیت مخصوص مدل موهای مستقل را خریداری کنید. با استفاده از آن شما بسیار بهتر می توانید موهای خود را  اصلاح نماید.

موهای موج دار و مجعد

این نوع مدل مو بستگی به سطح امواج مو های شما دارد. اگر موهای شما موج دار است ، باید قیچی موها در حالت خشک در یک زاویه کوتاه صورت بگیرد تا حجم خود را از دست ندهد.

اگر موهای شما حلقه ای یا فرفری است، در این صورت باید به شکل دیگر عمل کنید. سعی کنید آنها را به چند بخش تقسیم کنید، و آرام موها را با انگشتان خود از هم جدا کرده سپس قیچی کنید.

موهای اطفال

اگر بتوانید کودک را ترغیب به حرکت نکنید، کوتاه کردن موهایش دشوار نخواهد بود. در اینترنت می توانید دستورالعملهای مربوط به برش موهای کوتاه ، سخت و نرم را پیدا کنید.

پیکی مو

همچنین در اینترنت دستورالعمل هایی وجود دارد که چگونه موهای دراز پیکی  کوتاه کرد. اگر پیکی ندارید و می خواهید داشته باشید، توصیه می کنم خودتان این کار را انجام ندهید. این را به اشخاص مسلکی بگذارید. اصلاح و تمیز کردن آن بسیار دشوار است، و اگر چیزی را حین کوتاه کردن خراب کردید، در آن صورت مجبور خواهید شد همیشه موهای پیشروی خود را رشد دهید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала