تحقیقات مشترک روسیه و چین درباره ویروس کرونا

© AP Photo / Ng Han Guanتحقیقات مشترک روسیه و چین درباره ویروس کرونا
تحقیقات مشترک روسیه و چین درباره ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چین از آغاز گسترش ویروس کرونا با روسیه در زمینه پیشگیری و تحقیقات درباره این ویروس پیوندهای نزدیک و همکاری های تنگاتنگ داشته است.
چین: به همکاری استراتژیک با روسیه ادامه می‌دهیم - اسپوتنیک افغانستان
چین: به همکاری استراتژیک با روسیه ادامه می‌دهیم

به گزارش اسپوتنیک، وزارت علوم و فن آوری چین گفته است، که چین از همان آغاز گسترش ویروس کرونا (کووید-19) در زمینه پیشگیری و همکاری تحقیقاتی با روسیه در پیوند نزدیک بوده است.

وزارت خارجه چین گفته است:- "از آغاز همه گیر شدن بیماری ویروس کرونا، وزارت علوم و فن آوری پیوندهای نزدیکی با بخش های مربوطه روسیه داشت و هر دو طرف دیدگاه های شان را درباره تحقیقات برای پیشگیری و درمان این بیماری همه گیر مبادله می کنند".

این وزارتخانه خاطرنشان كرد، كه پس از عزیمت، طرف روسی نامه سپاسگزاری و قدردانی را ارسال كرد، و همچنین برای آغاز همکاری تحقیقاتی با طرف چینی درباره کووید ـ 19 ابراز تمایل نمود.

وزارت علوم و فن آوری چین اضافه كرد:- "طرف ها افراد مسئول را برای پشتیبانی از پیوندها و پیشبرد مسائل مربوط به همکاری های بعدی تعیین كردند".

این وزارتخانه همچنین تأکید کرده است، که همکاری های بین المللی ضد اپیدمیولوژیک را با همه طرفها از جمله روسیه تقویت می کند، تجربه خود را در زمینه پیشگیری و درمان به اشتراک می گذارد تا به طور مشترک به تهدیدات و چالش های مشترک واکنش نشان داده شده و از امنیت بین المللی در زمینه بهداشت دفاع شود.

یادآوری می کنیم، که تا اکنون در روسیه 68422 هزار نفر به بیماری ویروس کرونا گرفتار شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала