Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریوالدو: کوتینیو با چلسی دوباره روی اوج می‌آید

© REUTERS / Eddie KeoghSoccer Football - Premier League - Arsenal vs Liverpool - Emirates Stadium, London, Britain - December 22, 2017 Liverpool's Philippe Coutinho celebrates scoring their first goal
Soccer Football - Premier League - Arsenal vs Liverpool - Emirates Stadium, London, Britain - December 22, 2017 Liverpool's Philippe Coutinho celebrates scoring their first goal  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو ستاره سابق برازیلی بارسا میگوید کوتینیو می تواند با انتقال به چلسی، دوباره به همان بازیکن سابق تبدیل شود، وی او را در بارسلونا و بایرن مونیخ بد شانس میداند.

به گزارش اسپوتنیک، کوتینیو در جنوری 2018 به بارسلونا پیوست، اما هرگز نتوانست درخششی که در پیراهن لیورپول داشت را دوباره تکرار کند. او حالا به صورت قرضی در بایرن مونیخ به سر می برد و هنوز معلوم نیست که فصل بعد را در کدام تیم به پایان خواهد رساند. 

به نقل از سایت گُل، ریوالدو، اسطوره برازیلی بارسلونا که سفیر بِت‌فَیر محسوب می شود و تقریبا هر هفته مصاحبه ای را با سایت این بنگاه شرط‌بندی انجام می دهد، در آخرین صحبت های خود در مورد هافبک هموطنش گفته است:

 "پس از 1.5 فصل حضور در بارسلونا و 1 فصل در بایرن مونیخ، کوتینیو نتوانسته درخششی که در لیورپول داشت را تکرار کند. به نظرم او می تواند دوران حرفه ای خود را در چلسی پیگیری کند. جایی که به نظرم گزینه خوبی برای او به حساب می آید. او با این انتقال به یک باشگاه بزرگ منتقل می شود، به کشور و لیگی که بهترین سال های خود را در آن گذراند، اگر چنین انتقالی رخ دهد، فیلیپه می تواند دوباره به دوران اوج خودش بازگردد، هر چه باشد او سابقه درخشش در لیگ برتر را دارد. 

ریوالدو ادامه داد: 

 "وقتی به وضعیت کوتینیو در چند وقت اخیر نگاه می کنیم، متوجه می شویم که او به دستاورد هایی از انتظار می رفت به آنها برسد، دست نیافت. اما فکر می‌کنم فیلیپه هنوز هم شانس این را دارد که با بازگرداندن اعتماد به نفس‌اش، به دوران اوج خودش برگردد و تبدیل به کوتینیوی لیورپول شود. او هنوز هم یکی از بازیکنان ثابت ترکیب تیم ملی برزیل است و به نظرم تنها شانس کافی برای موفقیت در بارسلونا و بایرن مونیخ را نداشته است. اما به نظرم تغییر باشگاه و حضور در تیمی مثل چلسی، می تواند به او کمک کند تا بهترین فوتبالی که می تواند را در زمین به نمایش بگذارد. در هر صورت، ما سال بعد کوپا آمریکا را در پیش داریم و سال بعدش هم جام جهانی، به همین دلیل، برای فیلیپه حیاتی است که در یک باشگاه بزرگ اروپایی باشد تا بتواند جایگاه خود در تیم ملی برای تورنمنت های بزرگ را حفظ کند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала