فاش شدن جای پنهان شدن کیم جونگ اون

© REUTERS / Heo Ranفاش شدن جای پنهان شدن کیم جونگ اون
فاش شدن جای پنهان شدن کیم جونگ اون  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی در حال حاضر در یک ویلای ساحلی خصوصی در سواحل کرانه شرقی دریای جاپان پنهان شده است.
وزارت خارجه کوریای شمالی: کیم جونگ اونگ نامه‌ای به دونالد ترامپ نفرستاده است - اسپوتنیک افغانستان
وزارت خارجه کوریای شمالی: کیم جونگ اون نامه‌ای به دونالد ترامپ نفرستاده است

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی A کوریای جنوبی گزارش داد، که کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی در حال حاضر در یک ویلای ساحلی خصوصی در سواحل کرانه شرقی دریای جاپان پنهان شده است.

بر اساس این گزارش، رهبر كوریای شمالی هفته گذشته پیونگ یانگ را به خاطر ترس از گرفتار شدن به ویروس کرونا و تراکم زیاد جمیعت ترک كرد.علاوه بر این، گفته می شود كه نشانه های ویروس کرونا در افراد نزدیك این سیاستمدار دیده شده است.

برای نگهبانی از خود، کیم جونگ اون تصمیم گرفت یک قطار شخصی را به منطقه وونسان کالما منطقه تفریحی ساحلی کوریای شمالی جایی که ویلای وی واقع شده است، ببرد. همچنین مشخص شده است، که که یک مرکز درمانی خصوصی در خاک اقامتگاه واقع شده است.

پیش از این، به تاریخ 21 اپیل سی ان ان با استناد به مقام های اطلاعاتی امریکا گزارش داده بود، که كیم جونگ اون پس از یک عمل جراحی در شرایط بحرانی قرار داشته است. سپس آژانس کوریای جنوبی یونگاپه شواهدی مبنی بر وخیم شدن در بهزیستی رهبر کوریای شمالی را تکذیب کرد. این خبر را نماینده دولت ریاست جمهوری کوریای جنوبی نیز تأیید كرد.

مقامات و رسانه های کوریای شمالی به گزارش درباره مشکلات پزشکی کیم جونگ اون پاسخ ندادند. خاطرنشان می کنیم، که پیش از این آنها به سرعت به هر خبر واکنش نشان می دادند و شایعات مختلف را رد می کردند.

یادآوری می کنیم، که گمانه زنی ها درباره سلامتی کیم جونگ اون پس از آن آغاز شد، که او جشن تولد کیم ایل سونگ را در 15 اپریل از دست داد. چهار روز پیش از این، سیاستمدار در جلسه دولت حضور داشت و پس از آن در ملاء عام حضور نیافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала