Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش زانتی به انتقال مهاجم اینتر به بارسلونا

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 پخاویر زانتی، نایب ‌رییس و اسطوره باشگاه اینترمیلان می‌گوید با وجود شایعات درباره انتقال لائوتارو به بارسلونا او از حضور در اینتر کاملا راضی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس»، خاویر زانتی، اسطوره باشگاه اینترمیلان و نایب‌ رقیس این باشگاه می‌گوید با وجود شایعات زیادی که اخیرا درباره انتقال لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی این تیم به بارسلونا مطرح شده، این مهاجم آرجنتینی از حضور در اینتر کاملا راضی است.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
مسی، نیمار را به لاوتارو ترجیح می‌دهد

درحالیکه بارسلونا به شدت به دنبال جذب گزینه‌ای می‌گردد که در بلندمدت بتواند جایگزین ایده‌آلی برای لوئیس سوارز باشد، از لائوتارو به عنوان هدف اول کاتالانها یاد می‌شود. این شایعات چند ماهی است که قوت پیدا کرده و از لائوتارو در کنار نیمار به عنوان محتمل‌ترین گزینه‌های اصلی نقل و انتقالات تابستانی بارسا نام برده شده است.

زانتی در جریان گفتگوی زنده اینستاگرامی با حضور مهاجم سابق اینتر، کریستین ویری در این باره گفت:«می‌خواهم صریح صحبت کنم. ما وقتی لائوتارو را جذب کردیم می‌دانستیم او یکی از آینده‌دارترین جوانان آرژانتین است. حالا با تاثیری که آنتونیو کونته روی او گذاشته، لائوتارو در 22سالگی تبدیل به یکی از مهره‌های مهم تیم شده.»

نایب ‌رییس اینتر در پایان صحبت‌هایش بیان داشت:«ما در حال حاضر از او خیلی راضی هستیم. در مورد آینده باید صبر کرد و دید چه پیش می‌آید ولی به نظر من لائوتارو در اینتر خیلی راضی است. رابطه او و لوکاکو هم عالی بوده

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала