Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد غیرمنتظره برای پل پوگبا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته هم امیدوار است بتواند فصل بعد پل پوگبا را در لیست اینتر داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا مدعی شد، پل پوگبا که تمایل دارد از منچستریونایتد جدا شود، از رئال‌مادرید و یوونتوس پیشنهاد داشته و حالا اینتر هم مشتری او شده است. البته رئال و یووه مثل گذشته برای جذب پوگبا مشتاق نیستند و شاید همین مسئله ستاره فرانسوی را به اینتر نزدیک‌تر کند.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
مادر قربانی ترفندهای تمرینی پوگبا

مدیران منچستریونایتد به سفارش مورینیو در سال 2017 با قیمت هنگفت 110 میلیون یورویی پوگبا را به اولتدرافورد آوردند، اما این بازیکن هیچگاه نتوانست در این تیم موفق باشد. پوگبا در حالی که برای یوونتوس یک ستاره محسوب می‌شد، با آمدن به منچستر تبدیل به یک بازیکن معمولی گشت و نتوانست روزهای اوج خود را تکرار کند.

امسال نیز پوگبا به کار منچستریونایتد نیامده و این بار با مصدومیت‌های طولانی مدت دست سولسشائر را در خط میانی خالی گذاشت تا به سراغ برونو فرناندز برود. همه این موارد سبب شده که منچستریونایتد تمایلی به تمدید قرارداد با پوگبا نداشته باشد. این در حالی است که پوگبا پس از تلاش نافرجام فصل گذشته برای پیوستن به رئال مادرید، با دیدن برنامه منچستر برای ساختن تیمی قدرتمند در فصل آینده مایل است در اولتدرافورد باقی بماند.

یونایتد پس از خرید فرناندز پرتغالی حالا در کنار او ژائو فیلیکس را نیز می‌خواهد تا خط میانی قدرتمندی بسازد و روی فروش پوگبا حساب کرده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала