مصون ماندن نزدیک به سه میلیون نفر در نیویورک در برابر ویروس کرونا

© Sputnik / Roman Makhmutov /  مراجعه به بانک تصاویر مصون ماندن نزدیک به سه میلیون نفر در نیویورک در برابر ویروس کرونا
مصون ماندن نزدیک به سه میلیون نفر در نیویورک در برابر ویروس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحقیقات انجام شده در میان 3 هزار نفر در ایالت نیویورک حاکی از وجود آنتی بادی های ویروس کرونا در 9/13٪ از ساکنان این ایالت بوده است.
شمار قربانیان کرونا در امریکا از ۵۰ هزار نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
شمار قربانیان کرونا در امریکا از ۵۰ هزار نفر گذشت

به گزارش اسپوتنیک، اندرو کوئومو فرماندار نیویورک گفت، که تحقیقات انجام شده در میان 3 هزار نفر در ایالت نیویورک حاکی از وجود آنتی بادی های ویروس کرونا در 9/13٪ از ساکنان این ایالت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این نتایج حاکی از آن است که 2.7 میلیون نفر در ایالت می توانستند به ویروس کرونا مبتلا شوند.

وی گفت: "ما بزرگترین و جامع ترین مطالعه را در ایالت نیویورک انجام دادیم تا میزان ابتلا به کرونا را معلوم کنیم. اطلاعات نخستین فاز اول را در اختیار داریم و این کار را ادامه خواهیم داد. ما حدود سه هزار آزمایش از 19 شهر و  40 نقطه مسکونی ایالت را داریم. این آزمایش ها در فروشگاه های مواد غذایی و غیره انجام می شود، یعنی ما افرادی را آزمایش می کنیم که در خانه ننشسته اند".

وی گفت: "تاکنون چنین عددی دریافت کرده ایم - 9/13٪ آزمایش ها نتیجه مثبت حضور آنتی بادی ها را داده اند. این بدان معنی است که این افراد مبتلا  شده اند اما مبارزه با  عفونت آنتی بادی تولید کرده اند".

یادآوری می کنیم، که بر اساس آمارهای اعلام شده لحظه‌ای از سوی ایالت‌های مختلف امریکا جمع‌بندی می‌کند، تا کنون 50243 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین شمار کل مبتلایان به این بیماری در امریکا، 886709 نفر در این سایت اعلام شده و در صدر کشورهای آلوده به ویروس کرونا قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала