ابراز نگرانی شهروندان از ادامه تنش‌های سیاسی میان غنی و عبدالله

© AP Photo / Alik Kepliczابراز نگرانی شهروندان از ادامه تنش‌های سیاسی میان غنی و عبدالله
ابراز نگرانی شهروندان از ادامه تنش‌های سیاسی میان غنی و عبدالله 
 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهروندان کشور از ادامه تنش ها میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله ابراز نگرانی کرده می‌گویند که دوام این جنجال ها روند حکومت‌داری را متوقف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، مردم می‌افزایند که حل نشدن جنجال های سیاسی میان این دو رهبر باعث شده است که مبارزه بر ضد ویروس کرونا جدی نباشد؛ مذاکرات میان افغان ها با تاخیر روبه رو شود و جنگ در کشور شدت بگیرد.

منابع: طرح عبدالله عبدالله به‌خاطر حل اختلاف‌های سیاسی نهایی شده است - اسپوتنیک افغانستان
منابع: طرح عبدالله عبدالله به‌خاطر حل اختلاف‌های سیاسی نهایی شده است

شهروندان کشور می‌گویند که این روزها حکومت تمام انرژی اش را برای متقاعد کردن عبدالله عبدالله به خواست هایشان می‌کند و این سبب شده است که روند حکومت داری در کشور متوقف شود.

در حالیکه اپیدمی کرونا هر روز در حال گسترش است، حکومت باید امکانات رفاهی و همچنان تجهیزات صحی برای پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس را فراهم کند. ولی مردم می‌گویند که حکومت برای حفظ کرسی ریاست جمهوری آقای غنی تلاش دارند تا مبارزه با کرونا.

شهروندان همچنان می‌گویند که افزایش میان آقای غنی و عبدالله فضا را برای بهره‌گیری طالبان در روند صلح بازتر ساخته است و این گونه کم توجهی ها باعث افزایش جنگ در بخش های زیادی کشور شده است.

شهروندان از ارگ و سپیدار می خواهند تا در مورد تنش های به میان آمده کنار آمده و وضعیت مردم کشور را درک کنند این شهروندان می افزایند که ادامه جنجال ها بر سر کرسی قدرت فاصله میان دولت و ملت به وجود خواهد آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала