Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان کروات‌ها از حضور مودریچ در یورو

© Sputnik / Alexandr Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر Luka Modric, capitán de la selección de Croacia
Luka Modric, capitán de la selección de Croacia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فداسیون فوتبال کرواسی، از حضور لوکا مودریچ، کاپیتان تیم شان در رقابت‌های یورو 2021، اطمینان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ، ستاره خط میانی رئال مادرید، کاپیتان و رهبر تیم ملی کرواسی است و با این تیم نمایش فوق‌العاده در جام جهانی 2018 روسیه داشت و تیمش را به فینال این رقابت‌ها رساند و نائب قهرمان شد.

Luka Modric, capitán de la selección de Croacia - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مودریچ در یک‌قدمی میلانی شدن بود

این بازیکن در رقابت‌های یورو از امیدهای اصلی این تیم شمرده می‌شد که با به تعویق افتادن آن به یک سال بعد، ممکن این بازیکن حضور در این تیم را نپذیرد زیرا در رئال مادرید نیمکت نشین است و تا سال بعد مُسن‌تر خواهد شد و ممکن به مثل کذشته نتواند در خدمت تیم ملی باشد.

ساکر اسطوره سابق فوتبال و رییس فدراسیون فوتبال کرواسی اما مطمئن است که مودریچ هنوز در موقعیتی قرار دارد که برای یورو مجدداً برای کشورش بازی کند.

او به گول دات کام در این مورد گفت:« من مطمئن هستم که او در بهترین سطح خود خواهد بود. او کاپیتان ما است و او هنوز هم فوتبال بسیار خوب بازی می‌کند. او این را در بازی های اخیر برای تیم ملی و رئال مادرید نشان داده است. دالیچ دوست دارد تا مودریچ و راکیتیچ هر دو در تیم ملی حضور داشته باشند و در این مورد مطمئن هستیم.»

ساکر در ادامه از تصمیم یوفا برای به تعویق انداختن رقابت‌های یورو دفاع کرد و از مردم خواست تا در مبارزه با ویروس کرونا با دولت‌های شان کمک کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала