Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توجه ویژه بارسا به پیرلوی جدید

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا ساندرو تونالی را از برشا به خدمت بگیرد و او را جانشین آرتورو ویدال سازد که در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ساندرو تونالی که از سال 2012 عضو باشگاه برشا است و در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه راه یافته، با بازی‌های درخشانش در این تیم نه ‌تنها موفق شد در سن 19 سالگی به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شود، بلکه نظر باشگاه‌های بزرگی همچون اینتر، یوونتوس، یونایتد، پاریسن‌جرمن و چندین تیم دیگر اروپا را هم به خود جلب کرده است.

اینتر - اسپوتنیک افغانستان
اینتر به دنیال تونالی

 ستاره خط میانی برشا که بسیاری او را با آندره‌آ پیرلو، اسطوره فوتبال ایتالیا مقایسه می‌کنند، در فصل جاری در 34 بازی، آمار 3 گول‌زده و 7 پاس‌گول را از خود برجای گذاشته است.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه بارسلونا نیز به این بازیکن علاقه دارد و گفته می‌شود این باشگاه آماده است مبلغ 60 میلیون یورو و دو بازیکن از آکادمی باشگاه در ازای این بازیکن جوان به باشگاه برشا پرداخت کند.

بارسلونا در این راه کار دشواری دارد زیرا باشگاه‌های چون اینتر و یوونتوس مذاکرات شان را با مدیران برشا آغاز کرده اند و تونالی نیز مایل به ماندن در ایتالیا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала