Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گل‌کردن پنالتی مقابل کلمبیا، مهم‌ترین لحظه‌ام در تیم ملی انگلیس بود

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد
مارکوس راشفورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکوس راشفورد ستاره‌ی جوان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس از بهترین لحظه‌ی فوتبال ملی خود یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی باشگاه منچستریونایتد به تمجید از سرمربی خود در تیم ملی انگلستان می پردازد و معتقد است که او باعث شده تا آن‌ها با سبک متفاوتی بازی کنند.

به نقل از اسکای، تیم ملی انگلستان در جام جهانی 2018 و در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در برابر کلمبیا، با نتیجه 4-3 در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند و مارکوس رشفورد نیز موفق شد تا ضربه خود را به گل تبدیل کند. او در این رابطه می گوید:

 "می دانم که آن پنالتی، گل محسوب نمی شود اما این یکی از ضربات مهم پنالتی در برابر کلمبیا بود. احتمالا بزرگ‌ترین و مهم‌ترین لحظه من در تیم ملی انگلستان بود. تیم ملی انگلستان طی مدت طولانی‌ای در ضربات پنالتی پیروز نشده بود و ما همیشه به عنوان یک تیم، در این باره (ضربات پنالتی) صحبت می کردیم و درک این مسئله، نوع بازی تیم ملی انگلستان را تغییر داد. ما فقط می خواستیم خودمان باشیم و سبک بازی خودمان را بسازیم و حتی اگر قرار بود تا در آن مسابقه (بازی با کلمبیا) شکست بخوریم، می خواستیم با شیوه بازی خودمان شکست بخوریم. هنگامی که من پشت ضربه پنالتی بودم، لحظه‌ای بسیار بزرگ و مهم برای تیم ملی انگلستان در ضربات پنالتی بود."

رشفورد به تمجید از گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلستان و هم‌تیمی‌های خود می پردازد و می‌گوید:

"هنگامی که ساوتگیت به عنوان سرمربی به تیم وارد شد، ایده‌های خود را در مورد آنچه که می‌خواست ارائه کند را به ما گفت و او برنامه‌های خود را در تیم ملی پیاده کرد و آن‌ها را عملی کرد. اولین کاری که او باید انجام می داد این بود که توجه همه بازیکنان را نسبت به آنچه که می خواست جلب کند و ما مجبور شدیم تا آنچه را که از ما می خواهد را بفهمیم. این بزرگ‌ترین چیز برای یک سرمربی به خصوص در تیم ملی است زیرا سرمربیان تیم‌های ملی، به اندازه سرمربیان باشگاهی وقت ندارند و شاید شغل آن‌ها سخت‌تر از سرمربیان باشگاهی باشد. با این حال، ساوتگیت موفق شده است تا کار خود را انجام دهد و او فشار زیادی که از طریق رسانه‌ها به بازیکنان وارد می شود را کنترل کرده است و سبک بازی ما را تغییر داده است. گرت به عنوان یک سرمربی، تمامی قدم‌ها را درست برداشته است و به نظر من بازیکنان از کار کردن زیر نظر او لذت می برند و شما می دانید که اگر مطابق با دستورات گرت بازی کنید، برنده بازی خواهید شد."

 وی در ادامه افزود:

 "وقتی که صحبت از تیم ملی انگلیس می شود، هیجان انگیز، اولین کلمه‌ای است که به ذهن می رسد. شما از بابت همه چیز هیجان زده می شوید و من واقعا نمی دانم با توجه به شناخت 100 درصدی که از تیم خود داریم، تا کجا می توانیم پیش برویم زیرا استعداد‌های زیادی در تیم ما حضور دارند و تیم ما پر از بازیکنان جوان است. همه بازیکنان تشنه موفقیت، مصمم و با انگیزه هستند تا تمام تلاش خود را انجام دهند. در حال حاضر ما در جایگاه خوبی قرار داریم و رو به جلو در حال حرکت هستیم و تمایل زیادی داریم تا قهرمان یک رقابت بزرگ شویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала