Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در صورت حاضر نشدن در مسابقات، باشگاه ها مجازات خواهند شد

© AFP 2023 / Roslan Rahmanİspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas,
İspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas, - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس رییس لالیگا میگوید تیم هایی که از از حضور در ادامه رقابت های فوتبال در اسپانیا خود داری کنند، مجازات خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال شیوع ویروس کرونا در اروپا، بخصوص اسپانیا، رقابت های فوتبال در این کشور به حالت تعلیق در آمده است و تا کنون نیز تاریخ مشخصی برای از سرگیری آن اعلام نشده است.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
رییس لالیگا: باشگاه ها با خریدهای بزرگ خداحافظی کنند

خاویر تباس رئیس لالیگا با تاکید بر از سرگیری رقابت ها و این که تیم ها باید برای آغاز دوباره مسابقات آماده شوند به dea Conecta گفت: "اگر باشگاهی از بازی کردن خودداری کند، آنان را از مسابقات دیگر هم محروم خواهیم کرد.

رئیس لالیگا از پنج مرحله پس از بحران کرونا و تعطیلی رقابت ها صحبت کرد.

تباس گفت: "مرحله اول جایی بود که وضعیت اضطراری به صدا در آمد و قرار بر این شد که همزمان با یوفا و سایر لیگ ها مسابقات را تعطیل کنیم.

پس از گذر از مرحله اول، مرحله دوم را شروع کردیم که ارزیابی ضررهای ناشی از بازی نکردن بود. موضوع بعدی هم بازی کردن پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران بود.

"ما محاسبه کردیم که اگر این فصل را به اتمام نرسانیم، این ضررها به یک میلیارد یورو خواهد رسید و اگر پشت درهای بسته بازی می کردیم، 300 میلیون یورو خواهد بود.

"از آن به بعد ما استراتژی های کاری را ایجاد کردیم. برخی از باشگاه ها درخواست ERTE کردند و برخی دیگر موافقت کردند که دستمزد بازیکنان شان را کاهش دهند.

"مرحله سوم، تهیه پروتکل برای بازگشت به تمرینات بود. این موضوع برای ما خیلی مهم بود، زیرا فوتبال یک ورزشی تماسی است و ما باید از سلامتی و ایمنی بازیکنان مطمئن میشدیم.

"همه باشگاه ها باید این کار را با هم انجام دهند. اگر کسی از پروتکل بهداشتی پیروی نکند و اشتباهی انجام دهد و بازیکنان به این بیماری آلوده شوند، همه افراد را تحت تأثیر قرار می دهند و یک معظل بزرگ میشود.

"مرحله چهارم پروتکل مربوط به نحوه برگزاری مسابقات پشت درهای بسته است.

وی ادامه داد: اینجا تنها بحث برگزاری تمرین نیست و بحث بزرگ تری در میان است، زیرا در اینجا ما باید تصمیم بگیریم که تیم ها چه زمانی سفر می کنند، در کجا می مانند، چه تعداد نفر در استادیوم ها مجاز است حضور پیدا کنند و ...

وی گفت: "ما باید با شرکت های تلویزیونی نیز بحث و گفتگو داشته باشیم، اما این کار را وقتی انجام می دهیم که می دانیم چه زمانی قرار است دوباره بازی ها را آغاز کنیم.

در مجموع باید گفت؛ "اگر ما بازی نکنیم،500 میلیون یورو ضرر می کنیم.

" ما سعی خواهیم کرد تا حد ممکن پشت درهای بسته بازی نکنیم، اما شرایط سختی در پیش است، زیرا ما باید مسائل حق پخش تلویزیونی را نیز در نظر بگیریم.

"مرحله پنجم؛ برنامه ریزی برای فصل آینده است. احتمال زیادی وجود دارد که تا ماه دسامبر پشت درهای بسته بازی کنیم."

رئیس لالیگا همچنان در مورد لغو رقابت ها نیز گفت: نه یوفا و نه ما، هیچ برنامه ریزی برای لغو مسابقات نداریم و من ایمان دارم که مسابقات را از سر میگیریم و فصل را تمام میکنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала