Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال فسخ قرارداد ستاره آرجانتینی یوونتوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس تصمیم دارد تا در صورت عدم بازگشت ایگواین به ایتالیا، قرارداد این بازیکن را فسخ کند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً باشگاه یوونتوس پس از کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، تصمیم به بازگشت بازیکنانش که خارج از ایتالیا در قرنطینه  بسر می‎‌برند، گرفت و از آن‌ها خواست تا برای آغاز تمرینات به این کشور باز گردند.

ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
احتمال معاوضه ایگواین با ایکاردی

در این میان گونزالو ایگواین مهاجم آرجانتینی، این در خواست باشگاه را نپذیرفت و مدعی شد که به این زودی‌ها به ایتالیا باز نخواهد گشت.

حالا باشگاه یوونتوس تصمیم گرفته است که اگر این بازیکن در روز تعیین شده در ایتالیا حاضر نبود، اقدام به فسخ قرارداد او کند.

این باشگاه معتقد است که ایگواین با ایستادگی در برابر درخواست باشگاه برای بازگشت به ایتالیا، قراردادی که با وی صورت گرفته است را نقض خواهد کرد و باشگاه حق دارد بدون حضور وکیل ایگواین قرارداد او را فسخ کند.

گفتنی‌ست که حتی وکیل ایگواین هم از این تصمیم موکلش شوکه شده است و به باشگاه یوونتوس گفته است که هیچ دلیل منطقی برای این کار موکلش ندارد.

این در حالی‌ست که قرارداد ایگواین در سال 2021 به پایان می‌رسد و در صورت فسخ این قرارداد باشگاه یوونتوس 23 میلیون یورو ضرر خواهد کرد اما در صورت نپرداختن مزد چند ماهه این بازیکن، احتمالا این ضرر رفع خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала