Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس از کوتینیو، پاسخ نه از لیورپول

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش دیلی میرور باشگاه لیورپول به درخواست کوتینیو برای خریدش پاسخ منفی داده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد یک ساله قرضی وینگر برزیلی بارسا با بایرن در تابستان امسال به پایان میرسد و این بازیکن باید به جمع آبی اناری ها برگردد.

با این حال به نظر میرسد بارسا میخواهد با فروش این بازیکن برزیلی هزینه خرید لاوتارو و نیمار را فراهم کند و به همین خاطر منتظر پیشنهاد برای فروش فیلیپه است.

هر چند بارسلونا رقم فروش این بازیکن را 120 میلیون یورو اعلام کرده، اما با توجه به بحران اقتصادی باشگاه ها در پی شیوع ویروس کرونا، بعید است تیمی حاضر به پرداخت چنین رقمی باشد.

در همین حال روزنامه دیلی میرور انگلیس مدعی شده که کوتینیو در طی چند روز گذشته با مدیران لیورپول تماس گرفته تا برای خریدش در تابستان پیش رو اقدام کنند، اما ظاهرا لیورپولی ها به این خواسته کوتینیو جواب رد داده اند و اعلام کردند تمایلی برای جذبش وجود ندارد.

کوتینیو در سال 2018 از لیورپول جدا شد و به بارسلونا پیوست، اما نتوانست در این تیم آنطور که باید جایی برای خود پیدا کند.

این در حالیست که برخی منابع خبری میگویند، انتقال او به چلسی محتمل تر به نظر میرسد.

View this post on Instagram

A post shared by Philippe Coutinho (@phil.coutinho) on

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала