Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به رئال مادرید؛ کلوپ به پدر امباپه تماس گرفت

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول برای متقاعد کردن امباپه، ستاره پی اس جی با پدر این بازیکن تماس برقرار کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول که با هدایت کلوپ در طی دو فصل گذشته به یکی از بهترین تیم های باشگاهی جهان تبدیل شده است در تلاش است تا امباپه آینده دار را راهی لیگ جزیره و این تیم کند.

این بازیکن که به شدت در تیررس رئال مادرید نیز قرار دارد، چیزی حدود 250 میلیون پوند برای سرخ پوشان مرسی ساید هزینه خواهد داشت.

پایگاه فرانسوی Le10 Sport؛ ادعا کرده کلوپ سرمربی لیورپول بخاطر جویا شدن از وضعیت علاقه امباپه برای پیوستن به تیم صدرنشین لیگ برتر، با پدر این بازیکن تماس گرفته است.

البته کار لیورپول برای جذب امباپه آسان به نظر نمیرسد، زیرا رئال مادرید مدت هاست به دنبال فاتح جام جهانی است و زیدان تاکید زیادی بروی خرید این بازیکن دارد.

طبق برخی گزارش ها، چندی پیش انتقال کلیان امباپه به رئال تمام شده بود، اما بحران کرونا باعث شد این انتقال به زمان دیگری موکول شود.

از سویی پی اس جی نیز تمام تلاشش را برای حفظ ستاره اش خواهد کرد و به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد خیره کننده 50 میلیون یورو درآمد خالص در هر فصل را به وی خواهد داد. پیشنهادی که میتواند امباپه را برای ماندن در پاریس وسوسه کند.

این مهاجم 21 در رقابت های این فصل 30 گل در رقابت های مختلف برای تیمش به ثمر رسانده است.

View this post on Instagram

⚽️⚽️🎯... @psg

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала