Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست دولت انگلستان برای بازگرداندن فوتبال برای کاهش استرس جامعه

© REUTERS / Jason CairnduffЗащитник «Ливерпуля» Вирджил ван Дейк бьет по воротам на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Защитник «Ливерпуля» Вирджил ван Дейк бьет по воротам на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت بریتانیا از مقامات فوتبالی این کشور درخواست کرده است شرایط بازگشت رقابتهای فوتبال را فراهم کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، مدتهاست رقابت‌های باشگاهی در فوتبال اروپا از جمله لیگ برتر انگلیس متوقف شد است. اکنون دولت بریتانیا بیش از پیش تمایل به ادامه رقابتها دارد و ادامه بازی‌های فوتبال را اتفاقی مثبت و امیدبخش برای کاهش استرس در جامعه درگیر با ویروس کرونا قلمداد کرده است.

Тренеры во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاریخ شروع و ختم لیگ برتر انگلیس مشخص شد

مسوولان لیگ برتری پروژه از سرگیری رقابت‌ها را شروع کردند که طی آن بازیکنان به مدت 6 هفته در هتل مستقر خواهند بود و در ورزشگاه هایی که تعیین خواهند شد دیدارهای باقی مانده فصل را انجام خواهند داد. به نظر می‌رسد به زودی 3 هفته تمرین پیش فصل تیم ها برای از سرگیری رقابت‌ها اعلام می شود تا بازیکنان آماده شروع ادامه رقابت‌ها در لیگ برتر انگلیس باشند.

روز گذشته روزنامه تایمز در گزارشی مدعی شد که مسوولان فوتبال انگلیس به همراه مقامات ورزش این کشور مذاکرات زیادی را با دولت بریتانیا در مورد زمان مناسب برای از سرگیری مسابقات داشته‌اند. رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از روز 23 حوت رسماً به حالت تعلیق درآمد و در حالی که لیورپول در آستانه رسیدن به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس بود، این رقابت‌ها متوقف شد. در حال حاضر در مجموع 92 بازی دیگر باید برگزار شود تا لیگ به پایان برسد.

هر چند قرار است تمام بازی‌های فصل جاری بدون حضور تماشاگر برگزار شود و بازیها به صورت زنده از تلویزیون پخش شود.  در بریتانیا شیوع کرونا باعث شده است بیش از 20 هزار نفر جانشان را از دست دهند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала